اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

تنها اهل اندیشه قدر اقدام عظیم شهید حججی را می دانند/ سزاوار نیست برخی ابزار تلقین افکار شیطانی شیاطین باشند

تنها اهل اندیشه قدر اقدام عظیم شهید حججی را می دانند/ سزاوار نیست برخی ابزار تلقین افکار شیطانی شیاطین باشند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری: گفت: رهبر انقلاب شهید حججی را قدردانی و تکریم کردند و ملت ایران نیز وی را گرامی داشته و حق شهید را پاس داشتند چرا که این حقیقتی است که اهل اندیشه وتدبیر قدر آن را می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با ناب نیوز ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت شهید محسن حججی گفت: رفتار و عملکرد این شهید بزرگوار نماینده و تابلوی یک فرهنگ است و آن فرهنگ، ادامه نهضت سیدالشهدا (ع) برای حاکمیت دین اسلام و از میان بردن کفر، شرک و باطل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهید نماینده فرهنگ آمادگی بذل سروجان در راه خدا و لبیک به ندای حسین بن علی (ع) است که فرمود هرکس در راه ما اهل بیت خون خود را بذل کند، با ما کوچ و همراهی می کند؛ شهید حججی در راه حفظ اسلام، دفع دشمنان و مبارزه با استکبار جهانی جان خود را بذل کرد و به کاروان حسینی پیوست.

,

وی اظهار داشت: فرهنگی که این شهید نماینده آن است، فرهنگ طلب و جستجوی رضوان الهی است که جان خود را تقدیم کرده و رضوان الهی می طلبد، به وعده های الهی اطمینان دارد و بی تاب پیوستن به آستان اولیاالله است.

,

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی تصریح کرد: رهبر انقلاب شهید را قدردانی و تکریم کردند و ملت ایران نیز وی را گرامی داشته و حق شهید را پاس داشتند چرا که این حقیقتی است که اهل اندیشه وتدبیر قدر آن را می دانند؛ البته گاهی ممکن است در این میان افرادی باشند که آگاهانه یا غیرآگاهانه آن را زیر سوال برده و تخطئه کنند.

,

وی بیان کرد: وقتی درست نگاه کنیم هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که گروه تروریستی داعش دست پرورده استکبار جهانی و ابزاری برای امحای اسلام ناب محمدی وراه اهل بیت است لذا سزاوار نیست برخی در برابر عظمت، عزت و شوکت اقدام بزرگ امثال شهید حججی،  ابزار و وسیله تلقین افکار شیطانی شیاطین باشند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این افراد باید به ملت بپیوندند و با نگاه درست، دوست و دشمن را بشناسند و آنها را در تکریم چنین کارهای عظیمی همراهی کنند؛ ان شالله خداوند شهید حججی را با شهدای کربلا محشور کند و ملت ایران را قدردان این فداکاری ها و جانفشانی ها قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه