اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل مطرح کرد؛

کمک 70 میلیارد ریالی اردبیلی‌ها به نیازمندان/رشد 160 درصدی پرداخت زکات در استان

کمک 70 میلیارد ریالی اردبیلی‌ها به نیازمندان/رشد 160 درصدی پرداخت زکات در استان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی بیش از 70 میلیارد و 204 میلیون ریال در سال‌جاری به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه اردبیلی‌های خیر، بیش از 70 میلیارد و 204 میلیون ریال در سال‌جاری به خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: بر اساس سیستم نیازسنجی و با اولویت رفع مشکلات اساسی مددجویان، کمک‌های مردمی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع ‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه خیران بیش از 60 میلیارد و 563 میلیون ریال در سال 95 به مددجویان کمک کرده بودند، اعلام کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران اردبیلی در چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

,

توحیدی با اشاره به اینکه موظف هستیم کمک‌های مردمی را در اسرع وقت بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع کنیم، بیان کرد: تمامی کمک‌های نیکوکاران بر اساس نیات خیر آنان و در همان محل جمع آوری شده بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود تا بخشی از مشکلات ضروری مددجویان را برطرف کند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه خیران بیش از 45 میلیارد و 283 میلیون ریال به صورت نقدی به خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: نیکوکاران حدود 25 میلیارد ریال نیز به صورت غیرنقدی به اقشار آسیب پذیر کمک کرده‌اند که این امر نقش بسزایی در تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان داشته است.

,

وی با اشاره به اینکه کشاورزان و روستاییان نیکوکار بیش از چهار میلیارد و 370 میلیون ریال زکات مال پرداخت کرده‌اند، بیان کرد: زکات پرداختی مردم خیر استان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 160 درصد رشد داشته است.

,

توحیدی با بیان اینکه اعضای شورای زکات استان، صدا و سیما، طلاب و مبلغان علوم دینی نقش بسزایی در افزایش زکات پرداختی داشته‌اند، افزود: با نهادینه شدن فرهنگ زکات در بین آحاد مختلف جامعه، می‌توانیم شاهد تسریع و تسهیل در روند رفع مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت و همچنین ریشه کن شدن فقر و محرومیت از منطقه باشیم.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اعلام اینکه اردبیلی‌ها بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز صدقه پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه خود در سال 95، چهار درصد افزایش داشته است، گفت: خیران با مشارکت در طرح‌های حمایتی کمیته امداد همواره یاریگر این نهاد در دستگیری از اقشار مستضعف و مستمند جامعه هستند که افزایش کمک‌های آنان، بیانگر اعتماد عمومی به این نهاد است.

,

وی با اشاره به اینکه هرچقدر کمک‌های نیکوکاران به افراد نیازمند بیشتر شود به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تر و کیفی‌تری را به خانواده‌های تحت حمایت ارائه کنیم، بیان کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی تمامی مشکلات مددجویان باشد که لازم است خیران و نیکوکاران بیش از پیش با کمک‌های خیرخواهانه خود این نهاد را یاری کنند.‌

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه