اخبار داغ

در جلسه شورای آموزش و پرورش لالی؛

ارتقا رتبه علمی یک افتخار است که بایدحفظ وبیشتر شود/راه اندازی دو مدرسه جدید در لالی

ارتقا رتبه علمی یک افتخار است که بایدحفظ وبیشتر شود/راه اندازی دو مدرسه جدید در لالی
امام جمعه شهرستان لالی با بیان آیات و روایاتی در خصوص اهمیت علم اظهار داشت : رشد علمی آموزش و پرورش لالی بسیار امیدوارکننده است و امیدواریم این حرکت در سال های آینده نیز ادامه داشته و جایگاه شهرستان لالی به مراتب بهتر از امسال باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لالی با حضور جمعی از مسئولان و با محوریت پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس و عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

در این جلسه رئیس آموزش و پرورش شهرستان لالی با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش در لالی اظهار داشت : همکاری همه ادارات ، فرهنگیان ، اولیا در سال تحصیلی 96/95 موجب ارتقا علمی شهرستان لالی در سطح استان شده که معیار این ارتقا بر اساس قبولی در کنکور و امتحانات کشوری بوده که عملکرد خوب همکاران و دانش آموزان ما موجب شده این افتخار بزرگ نصیب شهرستان شود.

,

وی در ادامه تصریح کرد : در زمینه سوادآموزی و فعالیت های مربوط به پیش دبستانی جز سه شهر برتر استان بودیم به طوری که پوشش تحصیلی بسیار خوبی در سطح منطقه در سال تحصیلی گذشته به عمل آمد .

,

مصطفی فاریابی عنوان کرد : در متوسطه اول و دوم هنوز دانش آموزانی داریم که بازمانده از تحصیل هستند که سعی داریم در سال جدید با برنامه ریزی بهتر در خصوص جذب بازماندگان از تحصیل توجه و پیگیری ویژه ای صورت گیرد .

,

وی اعلام کرد : در سال تحصیلی پیش رو دو مدرسه جدید به مدارس شهر اضافه خواهند شد تا با افزایش تعداد مدارس ، تراکم دانش آموزان در مدارس کم تر شود و کیفیت آموزشی نیز افزایش پیدا کند .

,

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان لالی با اشاره به ارتقا علمی آموزش و پرورش لالی اظهار داشت : این ارتقا علمی در لالی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این رویه ادامه داشته و وضعیت بهتر از این هم بشود و البته از همه کسانی که در این راه به آموزش و پرورش یاری رساندند تقدیر و تشکر ویژه می شود .

,

وی در ادامه تاکید کرد : همه ادارات برای سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس باید بسیج امکانات خود را برای همکاری و همراهی مجموعه آموزش و پرورش داشته باشند .

,

گودرز ترکی زاده با تاکید ویژه بر لزوم شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل ، تلاش بیش از پیش همه مسئولان ، دهیاران و فرهنگیان را در سال پیش رو به منظور کاهش آمار افراد بازمانده از تحصیل خواستار شد .

,

وی همچنین اعلام کرد : امسال اعتباری در حدود 500 میلیون برای ساخت یک مدرسه 6 کلاسه و همچنین بیش از 300 میلیون اعتبار برای تجهیز مدارس تخصیص داده شده که امیدواریم با پیگیری مسئولان و توجه اداره نوسازی این اعتبار به شهرستان لالی تزریق و موجب فعالیت بهتر آموزش و پرورش شود .

,

امام جمعه شهرستان لالی در ادامه با بیان آیات و روایاتی در خصوص اهمیت علم اظهار داشت : رشد علمی آموزش و پرورش لالی بسیار امیدوارکننده است و امیدواریم این حرکت در سال های آینده نیز ادامه داشته و جایگاه شهرستان لالی به مراتب بهتر از امسال باشد .

,

حجت الاسلام علوی اصل با بررسی اولویت های آموزش و پرورش لالی عنوان کرد : توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف اصلی در نظام جمهوری اسلامی بوده که باید به صورت ویژه ای مورد توجه همه دستگاه ها قرار گیرد .

,

این برنامه با برپایی نماز جماعت مغرب و عشا و همچنین تجلیل از اعضای آموزش و پرورش به کار خود پایان داد .

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه