اخبار داغ

جمعیت هلال احمر اسفراین؛ دارای ۲۰۰ داوطلب فعال

جمعیت هلال احمر اسفراین؛ دارای ۲۰۰ داوطلب فعال
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین دارای ۲۰۰ داوطلب فعال درجه بندی شده برای حضور در پایگاههای امداد و نجات جاده ای و حوادث احتمالی می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  سپهرآیین، رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین دارای ۲۰۰ داوطلب فعال درجه بندی شده برای حضور در پایگاههای امداد و نجات جاده ای و حوادث احتمالی می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

روح الله جمشیدیان گفت : این شهرستان دارای دو پایگاه ثابت امداد جاده ای بین شهری مستقر در گردنه اسدلی و روستای ایرج و یک پایگاه موقت در محور جاده اسفراین به سبزوار روستای عباس آباد مستقر می باشد .

,

وی افزود : در این پایگاهها بصورت شبانه روزی تعداد ۱۵ نجات گر آماده ارائه خدمات به حوادث احتمالی می باشند که این نجات گران در پایگاهها آماده هستند تا در هنگام حادثه در اولین فرصت در محل حادثه حضور پیدا کنند و مشکلات بوجود آمده برای مصدومین را حل نمایند .

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت : در حال حاضر شهرستان اسفراین دارای ۲۵۰۰ نفر داوطلب فعال از بین خیرین ، اصناف ، کارمندان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم است که با آموزش های مختلف در سطح جامعه و داوطلبین تلاش خواهیم کرد آسیب های بعد از حوادث را کاهش دهیم .

,

وی از اجرای طرح خادم در دو شهرستان استان به عنوان پایلوت خبر داد و افزود : این طرح با هدف افزایش و ارتقاء سطح دانش و علوم امدادی و مهارت های آحاد جامعه در سطح استان در شهرستان های بجنورد و اسفراین در حال اجراست که در این طرح به دنبال این هستیم که با مراجعه به درب منازل خانواده های شهرستان آمادگی نسبی را در آنان ایجاد کنیم که در زمان بروز حوادث آمادگی لازم در برابر مشکلات بوجود آمده داشته باشند .

,

جمشید یان گفت : در شهرستان اسفراین در سال گذشته تعداد ۱۱۶۰ خانواده توسط نجات گران آموزش های لازم را فرا گرفتند و امسال نیز تعداد ۱۲۰۰ خانواده که سهمیه شهرستان است با سازماندهی به عمل آمده تیم های آموزشی را به درب منازل اعزام خواهیم کرد و از اقشار مختلف مردم انتظار داریم که همکاری خوبی با نجات گران جمعیت هلال احمر داشته باشند تا بتوانیم آینده بهتری در زمینه امداد و نجات داشته باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه