اخبار داغ

اکبریان در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

متلاشی کردن یک هزار و 337 باند مواد مخدر از اقدامات وزارت اطلاعات بوده است

متلاشی کردن یک هزار و 337 باند مواد مخدر از اقدامات وزارت اطلاعات بوده است
نماینده کرج در مجلس گفت: کشف بیش از 300 تُن مواد مخدر سنتی و صنعتی و متلاشی کردن هزار و 337 باند مواد مخدر از اقدامات وزارت اطلاعات بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان طی سخنانی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات، اظهار داشت:  وزارت اطلاعات یکی از ارکان امنیتی کشور است و در دنیای معاصر مفهوم امنیت فیزیکی و روانی با مأموریت این وزارتخانه گره خورده است؛ از آنجایی که سربازان گمنام امام زمان (عج) وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و همچنین برتری اطلاعاتی که وزارت اطلاعات دارد و نیز با جریان‌های نفوذی به خوبی برخورد می‌کند، فلذا یک امنیت روانی در کشور ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وزارت اطلاعات افتخار بزرگی برای کشور در کنار سایر نیروهای مسلح است، وزارت اطلاعات در کنار ارتش و سپاه یک جزیره امنیت برای جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده‌اند؛ یکی از سرمنشأهای ایجاد امنیت در کشور آقای علوی است که نقش پدری را در وزارتخانه ایفا می‌کند و وی یک عالم مجاهد است که در 4 سال رسالت خود توانسته وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

,

اکبریان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نظرسنجی‌هایی که درباره امنیت فردی، اجتماعی و ملی صورت گرفته، توضیح داد: شاخصه‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد  امنیت جامعه بالا رفته و احساس ناامنی در میان مردم پایین آمده است؛ در دوران تصدی علوی بر وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها به ویژه از سوی بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است، با بودجه دولت نمی‌توان به جایی برسیم، از این رو باید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تسهیل کنیم و همچنین با مفاسد اقتصادی مبارزه کنیم که وزارت اطلاعات در این راستا گام برمی‌دارد.

,

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته حدود 620 مورد پرونده اختلاس و ارتشاء توسط وزارت اطلاعات در سراسر کشور تشکیل شده است، با تشکیل این پرونده‌ها 37 هزار میلیارد از پول بیت‌المال بازگشت داده شده است؛ وزارت اطلاعات در شناسایی بدهکاران بانکی تلاش فراوانی دارد، 200 نفر قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند که 13.5 هزار میلیارد میزان کشفیاتی بوده که این هم یکی از افتخارات وزارت اطلاعات است.

,

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه 300 تن مواد مخدر صنعتی و سنتی توسط وزارت اطلاعات کشف شده است، یادآور شد: هزار و 337 باند اشرار و مواد مخدر از توسط وزارت اطلاعات شناسایی و منهدم شده است، وزیر اطلاعات آرامش خوبی بر فضای عمومی این وزارتخانه حاکم کرده است، برخی از پرسنل این وزارتخانه در دولت گذشته بالاجبار بازنشسته شدند که سرمایه نظام بودند اما آقای علوی با تشکیل کمیته‌ای خاص برخی از آنها که آلوده مفاسد اقتصادی نبودند را به بدنه وزارت اطلاعات بازگرداند.

,

وی همچنین گفت: 120 گروه تروریستی که قصد انفجار در کشور داشتند توسط وزارت اطلاعات کشف و منهدم شدند، آقای علوی و زیرمجموعه وی همکاری مناسبی با اطلاعات سپاه دارد، این موضوع باعث برتری اطلاعاتی کامل در کشور شده است.

,

اکبریان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید دشمن را در خارج از کشور شناسایی کنیم و بزنیم، وزارت اطلاعات در زمان تصدی آقای علوی با رویکردی جهادی سعی دارد مسائل را غیرامنیتی و با آنها برخورد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه