اخبار داغ

بروجردی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

علوی در امور داخلی و خارجی اِشراف اطلاعاتی دارد

علوی در امور داخلی و خارجی اِشراف اطلاعاتی دارد
رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اشراف اطلاعاتی وزیر پیشنهادی اطلاعات در امور داخلی و خارجی گفت: اقتدار امروز نظام در خارج از مرزها، محصول یک هماهنگی پس‌پرده با محوریت ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که دستور آن ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم بود، از سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات به عنوان مدیری متدین، ولایتمدار، برخوردار از سعه صدر، قاطع و سریع در تصمیم‌گیری یاد کرد و گفت: در چند سالی که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با ایشان ارتباط داشتیم، بارها موارد ارجاعی کمیسیون را با حساسیت و دقت ویژه‌ای پیگیری می‌کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی معاونان علوی را نیز افرادی متدین و کارآمد برشمرد و اظهار داشت: چون در برخی سازمان‌ها فرد قدرت می‌یابد، بیش از هر فرد دیگری باید در نظر داشته باشد که «عالم محضر خداست».

,

بروجردی با اشاره به اشراف اطلاعاتی علوی در امور داخلی و خارجی گفت: کارهای نیروی قدس سپاه در خارج از مرزها منحصر به فرد و الگوست، اما نیروهای اطلاعاتی ما نیز در آن نقش دارند. 

,

وی با ذکر این نکته که شورای هماهنگی اطلاعاتی وجود دارد و هر هفته نیز تشکیل جلسه می‌دهد، افزود: شاید اختلاف نظر‌هایی وجود دارد که طبیعت یک نظام است، اما اگر اقتدار امروز به نمایش گذاشته می‌شود در پس پرده یک هماهنگی با محوریت جایگاه ولایت وجود دارد. 

,

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران پیش از انقلاب سازمان‌های اطلاعاتی اروپایی در همین تهران جمع می‌شدند و تشکیل جلسه می‌دادند، گفت: آنچه در لبنان رخ داد نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی یک تنه حریف قدرت‌های بزرگ است، البته این ویژگی مؤمنین است. 

,

وی از موفقیت وزارت اطلاعات در دوران وزارت علوی در جلوگیری از نفوذ دشمن سخن گفت و با اشاره به اینکه معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات مسئولیت بسیار مهمی برعهده دارد، اظهار داشت: بسیاری از مطالب را نمی‌توان پشت تریبون مطرح کرد، اما صدها مورد توطئه علیه نظام وجود داشته است که معاونت ضدجاسوسی آنها را رصد، کشف و خنثی کرده است. 

,

بروجردی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات ستادی را تحت عنوان ستاد ویژه مقابله با نفوذ تشکیل داده است، گفت: در برخی ارگان‌های حساس، دشمن توانسته بود افرادی را نفوذ دهد، اما این ستاد این توطئه را کشف کرد و با دقت، صدها نفر از افرادی را که ممکن بود قربانی این نفوذ شوند، مصون و واکسینه کرد و توطئه دشمن خنثی شد. 

,

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رؤسای سرویس‌های ضدجاسوسی اروپایی به تهران می‌آیند و از وزیر اطلاعات ما می‌پرسند شما چگونه عمل می‌کنید که در محیط پربحران منطقه، ایران امنیت دارد؟ 

,

وی اصابت موشک‌های سپاه از فاصله 650 متری به هدف برخلاف تبلیغات دشمن را از افتخارات نظام خواند و گفت: وزارت اطلاعات در دوره تصدی آقای علوی با 60 کشور تبادل اطلاعات داشته و در حوزه داخلی نیز با مفاسد مبارزه کرده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه