اخبار داغ

مسئول موسسه" ترنم زندگی" سیستان خبر داد

تلاش شبانه روزی برای شناسایی افراد معتاد و کارتون خواب و پیشگیری از بیماری HIV در هیرمند

تلاش شبانه روزی برای شناسایی افراد معتاد و کارتون خواب و پیشگیری از بیماری HIV در هیرمند
مسئول موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان گفت: برای شناسایی و پیشگیری از بیماری HIV در شهرستان هیرمند موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان در شهرستان هیرمند راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه لشکری مسئول موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان در شهرستان هیرمند در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ تصریح کرد: هدف از تشکیل این موسسه شناخت بیماری HIV برای افراد معتاد و پیشگری از گسترش آن  در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای هیرمند؛,
وی افزود: افراد کارتن خواب و معتاد در شهرستان هیرمند که از طریق سرنگ؛ مواد به بدن خود تزریق می کنند پس از شناسایی؛ جمع آوری خواهند شد و سپس سرنگ نو و جدید برای آنان تهیه می شود تا از سرنگ های کهنه و بیماری زا استفاده نکنند.
,
 
,
لشکری بیان داشت: پس از شناسایی مکان های فروش مواد؛ و پاتوق ها؛ آموزش چهره به چهره توسط تیم سیار موسسه انجام می شود تا پس از اجرای این مراحل به موسسه ارجاع داده شوند و تکشیل پرونده بدهند.
,
 
,
مسئول موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی در سیستان خاطرنشان کرد: در مرحله اول پذیرش؛ از  بیمار به صورت محرمانه  تست HIV گرفته خواهد شد ؛ پس از انجام مراحل تست؛ بیمار می تواند در طول روز با مراجعه به این مرکز خدمات دریافت کند.
,
 
,
وی ادامه داد: خدمات موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان شامل : صبحانه؛ نهار؛ استحمام بدن؛ در اختیار گذاشتن محل استراحت؛ پانسمان زخم های سطحی و ارائه آموزش های بهداشتی و درمانی و مشاوره  می باشد.
,
 
,
لشکری بیان داشت: افرادی که در نظر دارند اعتیاد را رها کنند؛ از طریق موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان زابل معرفی می شوند تا مراحل درمان را زیر نظر پزشک انجام دهند.
,
 
,
مسئول موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی در سیستان گفت: موسسه کاهش آسیب ترنم زندگی در سیستان  یک مرکز خصوصی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زابل است که ارائه تمامی خدمات آن به صورت رایگان می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه