اخبار داغ

در دیدار با ائمه جمعه اهل سنت و تشییع هیرمند عنوان شد

اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی عملی می شود

اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی عملی می شود
فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کربلا شهرستان هیرمند با ائمه شیعه و سنی شهرستان هیرمند دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این دیدار گفت: امروزه همه ی دنیا از نظر اقتصادی دست به تحریم جمهوری اسلامی ایران زده اند لذا باید به معنای واقعی بسیج در صحنه حاضر شویم تا بتوانیم تحریم ها را بی اثر کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

امام جمعه هیرمند افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری همه ما باید به دنبال اقتصاد مقاومتی باشیم و در هیچ زمینه ای به هیچ کشوری متکی نباشیم .

,

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی میسر نمی شود مگر زمانی که همه ی ما مردم بسیجی گونه وارد عمل شویم و به تولید داخلی روی آوریم؛ تا نیاز به واردات نداشته باشیم .

,

حجت الاسلام گزمه افزود: فکر و اندیشه بسیجیان باید بر طرف نمودن نیازهای جامعه باشد تا اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی عملی شود .

,

مولوی یارمحمد آذرنیا براهویی امام جمعه اهل سنت هیرمند نیز در این دیدار  گفت: این بسیار خوب است که جوانان ما با فکر و اندیشه بسیجی رشد کنند و به دنبال حفظ ارزش های کشور باشند .

,

وی افزود: از آنجایی که اکثریت بسیج را جوانان تشکیل می دهند باید بسیار مراقب باشند زیرا این دوره، مرحله ی بسیار حساسیست پس باید استوار باشند و قدمهایشان در راه آرمان های جمهوری اسلامی ایران دچار لغزش نشود .

,

مولوی یارمحمد ادامه داد : بسیجیان ما باید قرآن و اسلام را مد نظر خود قرار داده و همیشه بسیجی گونه عمل کنند تا فریب هوا و هوس دنیا را نخورند و گرفتار دام شیاطین نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه