اخبار داغ

انتقادات از وزرای اقتصادی روحانی ادامه دارد؛

امیر خجسته: وزیر اقتصاد و دارایی عملیاتی است اما اقتصاددان نیست/ افرادی که در عمل گرایی حرف اول را بزنند باید به کابینه راه پیدا بکنند

امیر خجسته: وزیر اقتصاد و دارایی عملیاتی است اما اقتصاددان نیست/ افرادی که در عمل گرایی حرف اول را بزنند باید به کابینه راه پیدا بکنند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خواست مجلس از دولت کابینه ای عمل گرا، توانمند، برنامه ریز، ریسک پذیر و عملیاتی در اجرا و کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار نافع  با اشاره به کابینه جدید پیشنهادی رئیس جمهور اظهار داشت: خواست مجلس از دولت کابینه ای عمل گرا، توانمند، برنامه ریز، ریسک پذیر و عملیاتی در اجرا و کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی تاکید کرد: حقیقتا کابینه جدید باید بدون اینکه چالش هایی داشته باشند به دنبال کار باشند، این خواست مجلس بود.

,

 

,

 

,

هنوز وزیر علوم معرفی نشده است

, هنوز وزیر علوم معرفی نشده است, هنوز وزیر علوم معرفی نشده است,

 

,

خجسته ادامه داد: دولت محترم پیشنهاداتشان برای وزیران را اعلام کردند و امروز انتقادی که بود معرفی نکردن وزیر علوم بود که درخواست شد هرچه سریعتر پیشنهادشان برای وزیر علوم نیز مطرح شود.

,

نماینده مجلس دهم در رابطه با فقدان وزیر با تحصیلات اقتصاد کابینه ابراز داشت: به عنوان مهمترین وزراء و وزرای اثر گذار میتوان وزیر دفاع و وزیران در حوزه های اقتصادی را نام برد که تا کنون مجلس نظر مثبتی نسبت به آقای ربیعی  ندارد با توجه به عملکرد گذشته ای که داشته است.

,

 

,

 

,

 

,

وزیر اقتصاد و دارایی عملیاتی است اما اقتصاددان نیست

, وزیر اقتصاد و دارایی عملیاتی است اما اقتصاددان نیست, وزیر اقتصاد و دارایی عملیاتی است اما اقتصاددان نیست,

 

,

 

,

وی اضافه کرد: وزیر اقتصاد و دارایی هم عملیاتی و اجرایی است اما فردی اقتصاد دان نیست، سایر وزرا هم که از قبل بودند.

,

خجسته ابراز داشت: وزیر پیشنهادی ارتباطات نیز فردی جوان است که با ارائه برنامه ای که داشت اینطور که نشان میداد فردی است توانمند و ما کم کم باید جوانگرایی را در باید کابینه لحاظ نماییم.
 

,
,

 

,

وی تاکید کرد: : باید بحث حضور بانوان را نیز در کابینه باید در نظر گرفت.

,

 

,

 

,

میانگین سن کابینه نسبت به دوره یازدهم افزایش داشته است

, میانگین سن کابینه نسبت به دوره یازدهم افزایش داشته است, میانگین سن کابینه نسبت به دوره یازدهم افزایش داشته است,

 

,

 

,

خجسته با اشاره به رعایت نکردن قول جوانگرایی در این دوره تصریح کرد: میانگین سن کابینه نسبت به دوره یازدهم همچنان افزایش داشته و یک سال بالاتر رفته است با وجود اینکه یکی از وزرای پیشنهادی جوان است.

,

 

,

وی تاکید کرد: توجه به جوانگرایی در وزرا و معاونین آنها ضروری است و کم کم نسل بعد از انقلاب را نیز باید وارد صحنه کرد.

,

 

,

 

,

 

,

آقای طیب نیا در عمل خوب نبود

, آقای طیب نیا در عمل خوب نبود, آقای طیب نیا در عمل خوب نبود,

 

,

 

,

 

,

وی در پاسخ به این پرسش که اگر طیب نیا به علت بیماری به وزارتخانه اقتصاد نیامده است، پس چرا نجفی در 66 سالگی و با وجود توصیه پزشکی نامزد تصدی شهرداری تهران شده است، اظهار داشت: آقای طیب نیا خواست مجلس را جواب نداد در تئوری خوب بود ولی در عمل خوب نبود، این وضعیت بانکها و اتفاقاتی که رخ داد، سود بانکها، قلع و قم کردن بانکها و بیت المال را غارت کردن اینها نمایان گر این بود که آقای وزیر یک تئورسین بود اما در عمل و اجرا خوب نبود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: الان مهم این است که آقایان در حال ارائه دادن برنامه هایشان هستند و این دو سه روزه راجع به وزرا تصمیم گیری خواهد شد.
 

,
,

 

,

 

,

 

,

آقای دهقان توانمند بود اما دولت وی را به عنوان وزیر پیشنهاد نداد

, آقای دهقان توانمند بود اما دولت وی را به عنوان وزیر پیشنهاد نداد, آقای دهقان توانمند بود اما دولت وی را به عنوان وزیر پیشنهاد نداد,

 

,

 

,

 

,

نماینده مردم همدان با اشاره به عملکرد وزیر دفاع در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای دهقان یکی از وزرایی بود که بسیار توانمند بود  در این ۳۶سال و تحولات خوبی ایجاد کرد.

,

 

,

وی اشاره داشت: دولت وی را به عنوان وزیر پیشنهاد نداد و استدلاش نیز این بود که باتوجه به اینکه دوستان ارتش هم انتظار داشتند یک بار هم وزیر را از ارتش انتخاب کنند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

افرادی که در عمل گرایی حرف اول را بزنند باید به کابینه راه پیدا بکنند

, افرادی که در عمل گرایی حرف اول را بزنند باید به کابینه راه پیدا بکنند, افرادی که در عمل گرایی حرف اول را بزنند باید به کابینه راه پیدا بکنند,

 

,

 

,

 

,

وی در پایان گفت: آقای دهقان یک فرد قدرتمند و توانمندی در این کار به شمار می آمد ما باید پیگیر باشیم که افرادی به کابینه راه پیدا بکنند که در عمل گرایی حرف اول را بزنند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه