اخبار داغ

رئیس دفتر امام جمعه خورموج مطرح کرد؛

لزوم تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان در دشتی

لزوم تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان در دشتی
رئیس دفتر امام جمعه شهر خورموج گفت: در کنار این طرح ها و تقویت بخش آموزش باید طرحی برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان هم در نظر گرفته شود تا دانش آموزان رشد آموزشی خود را همراه با پرورش مناسب دنبال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی عبدالکریم سرادار رئیس دفتر امام جمعه شهر خورموج در گفتگو با خبرنگار "ترنم دشتی" طی سخنانی اظهار داشت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان که در شهرستان دشتی به انجام رسید یکی از بهترین طرح هایی است که تا کنون در زمینه آموزشی در دشتی به انجام رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی, ترنم دشتی,

وی افزود: در کنار این طرح ها و تقویت بخش آموزش باید طرحی برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان هم در نظر گرفته شود تا دانش آموزان رشد آموزشی خود را همراه با پرورش مناسب دنبال کنند.

,

سرادار اضافه کرد: دانش آموز اگر متخصص شود اما تعهدی برای کار خود نداشته باشدو زمینه اعتقادی مناسب برای ادامه کار و تخصص خود داشته باشد نمی تواند آن را در راه خدمت رسانی به مردم قرار دهد.

,

رئیس دفتر امام جمعه شهر خورموج تاکید کرد: ارتباط تنگاتنگ دستگاهای فرهنگی شهرستان دشتی با مجموعه های آموزشی می تواند این مسیر را برای تحول فرهنگی آماده تر سازد.

,

وی تصریح کرد: نقش بسزای دستگاه های فرهنگی در تربیت دینی دانش آموزان و تقویت بنیه فرهنگی آنان انکار ناپذیر است و باید این ارتباط همواره بین دستگاهای آموزشی و فرهنگی برقرار باشد.

,

سرادار بیان داشت: امروزه متاسفانه دانش آموزان در شهرستان دشتی در کوچکترین مسائل دینی خود مانندمساله تقلید مشکل دارند و باید این نقیصه برطرف گرددتا دیگر شاهد چنین ضعف هایی در بین دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز نباشیم.

,

وی یادآور شد: مسئولیت تربیت اسلامی و دینی باید در میان ارگان های آموزشی و فرهنگی تربیتی و کانون خانوادها تقسیم شوند تا این تعهد به خوبی در قبال آینده سازان مملکت به اجرا در آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه