اخبار داغ

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی در شهرستان ایرانشهر با هدف پایش مداوم و ارتقای شاخصهای بهداشت دهان و دندان در مناطق محروم راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، طی مراسمی با حضور سرپرست دانشکده علوم پزشکی، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان و معتمدین منطقه و در راستای اجرای طرح تحول سلامت،"کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر" راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

محمد مهران امینی فرد سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر در این رابطه اظهار کرد: این کلینیک با تجهیزات کامل دندانپزشکی در یک خودروی خاور و با اعتباری حدود 400 میلیون تومان طراحی و تجهیز شده است.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این کلینیک سیار خدماتی از جمله معاینه، آموزش بهداشت، وارنیش فلوراید، ترمیم، پر کردن، کشیدن و جرم گیری دندان به بیماران ارائه می شود.

,

محمد مهران امینی فرد با اشاره به این نکته که خدمات دندانپزشکی یکی از خدمات لوکس پزشکی بحساب می آید افزود:خدمات دندانپزشکی از گرانترین خدمات سلامت است در حالیکه تمام خدمات کلینیک دندانپزشکی سیار رایگان است.

,

وی اضافه کرد: هدف اصلی وزارت بهداشت از این خدمت علاوه بر ارایه خدمات رایگان، پایش مداوم و ارتقای شاخصهای بهداشت دهان و دندان در کشور با اولویت مناطق محروم و روستاییان است.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه درحال حاضر 90 درصد جمعیت کشور به یکی از بیماریهای دهان و دندان مبتلا هستند، افزود: ارائه این پکیج خدمتی را گام مهمی نقش در کاهش هزینه درمانی مردم دانست.

,

محمد مهران امینی فرد خاطرنشان کرد: در این کلینیک ها خدمات سطح یک و دو دندانپزشکی بصورت رایگان به گروههای هدف از جمله روستاییان محروم‌ و کم برخوردار و دانش آموزان ارایه می شود.

,

شهرستان ایرانشهر در 325 کیلومتری جنوب شهر زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه