اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب مطرح کرد؛

نقش رسانه ها در توسعه و پیشرفت کشور و جامعه/ خبرنگاران واقعیت های موجود در جامعه را انعکاس دهند

نقش رسانه ها در توسعه و پیشرفت کشور و جامعه/ خبرنگاران واقعیت های موجود در جامعه را انعکاس دهند
امام جمعه میاندوآب گفت: خبرنگاران واقعیت موجود در جامعه را باید انعکاس داده و صداقت در نوشتار و صداقت با مردم باید در سرلوحه کار خبرنگاران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده صبح امروز در محفل معنوی زیارت عاشورا در کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب که با حضور خبرنگاران برگزار شد در سخنانی گفت: توکل و اعتماد به خداوند متعال زندگی انسان را عوض می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده صبح امروز در محفل معنوی زیارت عاشورا در کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب که با حضور خبرنگاران برگزار شد در سخنانی گفت: توکل و اعتماد به خداوند متعال زندگی انسان را عوض می کند., زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: انسان باید به خدا توکل نموده و اعتماد داشته باشد و این اعتماد نیز باید در قلب و جوارح و عمل انسان جاری شود و باور قلبی خود را در عمل نیز نشان دهد.

,

وی با اشاره به ویژگی انسان های سعادتمند گفت: اعتماد به خدا، ارتباط با خدا و صداقت با مخلوقات از ویژگی های انسان های سعادتمند است.

,

حسن زاده هم چنین خطاب به خبرنگاران که در این مراسم حضور داشتند، با تاکید بر صداقت در نوشتار، تصریح کرد: صداقت در نوشتار و صداقت با مردم باید در سرلوحه کار خبرنگاران باشد.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خبرنگاران واقعیت موجود در جامعه را باید انعکاس دهند، اظهار کرد: وظیفه خبرنگار و رسانه این است که آنچه را که در جامعه می بیند و تشخیص می دهد به مردم و جامعه انتقال دهند تا مردم قضاوت کنند.

,

وی افزود: مشکل حاشیه نشینی در شهرها، وضعیت جوی ها و خیابان ها و معایب و مشکلات موجود  باید از سوی رسانه ها که در واقع مدعی العموم هستند، بیان شوند.

,

حسن زاده با بیان اینکه رسانه ها می توانند به پیشرفت کشور و ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند، گفت: زبان رسانه ها گوینده تر، صریح تر و برنده تر از گفته های یک مسئول است.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه رسانه ها نباید مغرضانه رفتار کنند، تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت لازم است تا رسانه ها قوی وارد میدان شده و مسائل و مشکلات را انعکاس دهند.

,

در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر، تجلیل به عمل آمد.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه