اخبار داغ

نقاط ضعف استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ

نقاط ضعف استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان را در هفته سوم بهتر از هفته دوم دیدم، اما هنوز هم این تیم به نقطه ایده آل نرسیده و اشکالاتی در کارهای فنی دیده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود اقبالی اظهار داشت: استقلال مقابل تراکتورسازی از دو بازی اولش بهتر بود. اما با این وجود هنوز برنامه خاصی در امور تاکتیکی این تیم دیده نمی‌شود. این تیم تا ایده آل شدن هنوز فاصله دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در توضیح این مطلب ادامه داد: بازیکنان این تیم از نظر بدنی شرایط خوبی دارند و با دوندگی خوب در سراسر زمین میدان داری می‌کنند، اما برنامه خاصی برای استفاده از این مالکیت بر توپ در این تیم دیده نمی‌شود. 

,

مربی پیشین آبی پوشان تصریح کرد: اصل انتقال از دفاع به حمله و از حمله به دفاع به صورت کامل در این تیم اجرا نمی‌شود و یکسری نقاط ریز تاکتیکی هم وجود دارد که باید در این تیم رعایت شود. در حال حاضل بیس تاکتیک این تیم ۱-۳-۲-۴ است که در دقایق مختلفی از بازی این سیستم باید به سیستم‌های دیگر تبدیل شود که در این فاز هم این تیم دچار ضعف است. مثل این که بازیکنان با شرح وظایف خود آشنایی کامل ندارند.

,

مدرس رسمی فیفا در کشورمان خاطر نشان ساخت: استقلالی‌ها الان به بهترین شکل ممکن حفظ توپ می‌کنند و مالکیت توپ و میدان استفاده بهینه نمی‌کنند و از این همه حفظ توپ آنطور که باید و شاید موقعیت گل خلق نمی‌شود. اینها نکات ریزی هستند که کادر فنی استقلال باید به آن دقت کنند تا از مالکیت خود بر توپ و میدان بهره ببرند.

,

اقبالی در ادامه افزود: برای برگزاری یک کلاس عازم کره شمالی هستم. اما سعی می‌کنم تا قبل از سفر به این کشور سر تمرین استقلال رفته و با خود منصوریان گپ و گفتی داشته باشم و آن چیزی که به نظرم می‌رسد به او انتقال دهم. من منصوریان و دستیارانش را دوست دارم. همه آنها شاگردان من بودند و خوشحال می‌شوم اگر نکته‌ای به ذهنم می‌رسد به آنها منتقل کنم. چون آنچیزی که از این استقلال می بینم بیشتر فوتبال رندم است.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه