اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران مطرح کرد:

هدف بسیج از ورود به صنعت و معدن، تسهیل گری است

هدف بسیج از ورود به صنعت و معدن، تسهیل گری است
فرمانده سپاه کربلا مازندران با عنوان اینکه بسیج نه متصدی و نه صاحب کار است، گفت: هدف اصلی بسیج در ورود به مشکلات صنعت و معدن تسهیل گری است و هر کدام از فعالان اقتصادی که علاقه مند به فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی باشند آماده ارائه خدمت رسانی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، بابایی در مورد طرح پایش صنایع توسط  بسیج صنعت و معدن گفت: این طرح در ابتدای شروع کار است که با استقبال شهرک های صنعتی و صاحبان  صنایع هم روبرو شده اما الان برای ارائه گزارش پیشرفت کار زود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور,

وی هدف از طرح پایش صنایع توسط بسیج صنعت و معدن را شناسایی ظرفیت ها، کم کردن هزینه ها، تهسیل مسیر برای راه اندازی و احیای مجدد صنایع دانست و خاطر نشان کرد: خیلی از مشکلات پیش روی صنایع و معادن استان با روحیه جهادی و با در نظر گرفتن امکانات و مدیریت کارآمد، انقلابی و متدین در درون صنعت قابل حل است.

,

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه های متعددی دارد، اظهار کرد: در سال های اخیر بیشترین تلاش بسیج روی بحث غذا و داروهای گیاهی بوده است که هر سال نواقص کارش را برطرف و کار را کامل تر می کند. سردار محمدحسین بابایی گفت: امسال به مرحله خوشه بندی و قطب بندی تولیدات اقتصاد مقاومتی در هر شهرستان و منطقه رسیده ایم  تا بتوانیم با ایجاد یک شبکه تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیجیان را به فایده، سود و بازار منتج کنیم.

,

وی با بیان اینکه جوانان علاقه مند به فعالیت تولیدی در عرصه اقتصاد مقاومتی، می توانند با مراجعه به بسیج سازندگی از شرایط آموزش، پشتیبانی و حمایت هایی که برای آن ها فراهم شده بهره مند شوند، اظهار کرد: علاوه بر ارائه تسهیلات، تسهیل در برخی امورات اداری و دولتی نیز توسط  بسیج سازندگی به عنوان پشتیبان فعالان اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

,

بابایی شیوه کار بسیج را با شیوه کار دولت در توجه به اقتصاد مقاومتی متفاوت و غیر منتطبق دانست و تصریح کرد: نگاه دولت نگاه کلان و حمایت از شهرک های صنعتی و صنایع بزرگ  است اما بسیج به این بخش ورود پیدا نکرده است و در بحث صنایع کوچک زودبازده و مشاغل خرد خانگی فعالیت می کند.

,

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: چون از نظر شیوه با دولت متفاوت هستیم نتوانستیم هم افزایی ایجاد کنیم اما بعضی از دستگاه های مرتبط دولتی مانند فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی در بعضی موضوعات مانند دامپروری و شیلات در حدی که مقررات به آن ها اجازه داده همکاری داشته اند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه