اخبار داغ

در بازدید از پروژه های شهرداری مهدیشهر مطرح شد؛

مهدیشهر می تواند شهر نمونه در استان سمنان شود

مهدیشهر می تواند شهر نمونه در استان سمنان شود
امام جمعه مهدیشهر گفت: با همکاری مسئولین می توان گام های خوبی را برای مهدیشهر برداشت چرا که ما معتقدیم این شهر می تواند شهری نمونه در استان سمنان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، در روزهای پایانی فعالیت دوره چهارم شورای شهر مهدیشهر، جمعی از مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه مهدیشهر، معاون فرماندار مهدیشهر، روسای دستگاه های اجرایی، شهردار و اعضای دوره چهارم شورای شهر و منتخبین دوره پنجم شورای شهر مهدیشهر، جمعی از موثرین و خبرنگاران از پروژه های در دست اجرای شهرداری مهدیشهر بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

, ,

, ,

پروژه زیر سازی و آسفالت ریزی خیابان ایران، پروژه استخر ذخیره آب پارک آبخیزداری، پارک شهرک 11 هکتاری، پروژه بهسازی و فضاسازی سرچشمه زیارت و خیابان کنار گذر غربی از مهمترین پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

,

شیردل عرب شهردار مهدیشهر در این بازدید با تشریح فعالیت و وضعیت پیشرفت این پروژه ها، اظهار کرد: 1650 متر مربع از خیابان ایران زیر سازی شده است.

,

, ,

, ,

, ,

وی با اشاره به احداث 10 هزار متر مربع پارک در شهرک 11 هکتاری، گفت: برای احداث این پارک یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه شده است.

,

شهردار مهدیشهر اعتبار هزینه شده در پروژه استخر ذخیره آب پارک آبخیزداری مهدیشهر را 400 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ظرفیت ذخیره آب این استخر 5500 متر مکعب می باشد.

,

عرب همچنین در بازدید از پروژه خیابان کنار گذر غربی از زیارت به شهرک شهدا، گفت: طول این خیابان یک و نیم کیلومتر است و شمال شهر را به جنوب شهر متصل می کند.

,

, ,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر نیز در این بازدید، پروژه خیابان کنار گذر غربی را از اقدامات خوب زیر بنایی شهرداری مهدیشهر دانست و تصریح کرد: جاده کنار گذری که از منطقه زیارت به شهرک شهدا متصل می شود کار بزرگی است که بدون اعتبارات دولتی و با امکانات و ماشین آلات شهرداری انجام شده است.

,

, ,

, ,

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر مهدیشهر، از شورای جدید خواست تا جاده کنار گذر غربی را تکمیل کنند چرا که جاده گردشگری خوبی خواهد شد.

,

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه شهرداری اقدامات زیر بنایی خوبی در شهر انجام داده است، افزود: اکثر مردم مهدیشهر ممکن است از این پروژه ها مطلع نباشند.

,

, ,

بارانی گفت: با همکاری مسئولین می توان گام های خوبی را برای مهدیشهر برداشت چرا که ما معتقدیم مهدیشهر می تواند شهری نمونه حداقل در استان سمنان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه