اخبار داغ

در نشست خبری شورای شهر مطرح شد:

شهرداری و شورای شهر از انتشار نشریه مکتوب در بهار حمایت می کنند

شهرداری و شورای شهر از انتشار نشریه مکتوب در بهار حمایت می کنند
نشست خبری شورای شهر و شهردار بهار با حضور اصحاب رسانه شهر بهار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، سید مجتبی حسینی ، رئیس شورای شهرچهارم با تبریک هفته خبرنگار قلم این قشر از جامعه را بسیار تاثیر گذار خواند و گفت: گاهی مطالب ، عکس ها و انتقاداتی که در کانالهای تلگرامی می بینیم به صحن شورا منتقل شده و در جلسات در مورد آن بحث و گفتگو می شود، چرا که این کانالهای تلگرامی کار ما را راحت کرده و ما بدون هیچ هزینه ای می توانیم بفهمیم که کجای شهر مشکل وجود دارد و راحت و سریع به حل مشکل می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

حسینی ادامه داد: برای ساختن یک شهر خوب مردم باید کمک کرده و در ساخت آن مشارکت کنند تا بتوانیم سرمایه گذارانی به شهر دعوت کنیم تا در اینجا سرمایه گذاری کنند و یکی از راههای ایجاد نگرش اقتصادی در مردم شهر رسانه ها هستند.

,

وی ادامه داد: کانالهای تلگرامی دیدگاه اقتصادی ندارند. شما می توانید از کارشناسان اقتصادی دعوت کرده و با آنها مصاحبه کنید تا دیدگاه اقتصادی مردم را افزایش داده تا برای سرمایه گذاری در شهر ترغیب شوند.

,

حسینی گفت: شهرستان بهار قطب کشاورزی، گردشگری و حمل و نقل است. اینها فرصت هایی است که باید دیده شود و این وظیفه بر عهده شماست که این ظرفیت ها را به مردم بشناسانید و در آنها نهادینه کنید تا به این وسیله بتوان بر روی اقتصاد منطقه نیز تاثیرگذار بود.

,

در آخر حسینی از انعکاس اخبار چهار ساله شورای دوره چهارم تشکر کرد.

,

در ادامه حسن رمضانی شهردار بهار وجود خبرنگاران را برای پویایی شهر مهم خواند و گفت: اگر می خواهیم شهری پویا داشته باشیم باید دست به دامن خبرنگاران شویم، چرا که انعکاس عملکرد ما از طریق خبرنگاران و اصحاب رسانه انجام می شود.

,

وی ادامه داد: فعالیت ما در شهر رصد می شود و ما باید شهرمان را در رسانه ها برجسته کنیم . تحلیل های ارائه شده به وسیله شما مهم است و اصحاب رسانه می توانند بهترین راهنما برای برنامه ریزی باشند.

,

رمضانی ادامه داد: اگر انتقادی صورت می گیرد تنها از یک ارگان نباشد ، بلکه از همه ادارات و سازمان ها باشد. این وظیفه مطالبه گری بر عهده شماست که بروید و از ادارات مختلف بپرسید که در سالهای اخیر برای شهر ما چه کار کرده اند.

,

علی عطایی عضو شورای چهارم  و منتخب شورای پنجم گفت: یکی از مطالبات شورا عدم وجود رسانه مکتوب در شهر بوده است که در ابتدای دوره چهارم اقداماتی از سوی شورا انجام شد و با رایزنی با سمن ها چند شماره به چاپ رسید اما این کار ادامه نیافت.

,

عطایی ادامه داد: خبرنگاران شهر می توانند تشکیل یک تیم داده و یک رسانه مکتوب را به صورت ماهنامه یا هفته نامه منتشر کنند و شورای شهر و شهرداری نیز قول حمایت های مالی برای انجام این کار را خواهد داد.

,

وی در ادامه به ارائه پیشنهاداتی برای کانالهای تلگرامی پرداخت و گفت: اکثر اخبار منتشر شده در آنها مشترک است . بهتر است با هم به اجماع برسید و بیشتر کارتان را تخصصی کنید و هر یک در یک حوزه فعالیت کنید.

,

عطایی ادامه داد: پیشنهاد می کنم مقالات را تیمی بنویسید تا از نظرات همه استفاده شود. منتظر نباشید که شورا از شما دعوت کند که به جلسات بیایید شما خودتان بیایید و از شورا و شهردار سوال کرده و از ما مطالبه کنید. ما با کمال میل پذیرای شما خبرنگاران هستیم.

,

در ادامه جلسه اعضای حاضر به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ دادند و از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرداری و شورا تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه