اخبار داغ

در مراسم هفتمین روز شهادت شهید محسن حججی عنوان شد:

شهید حججی شاگرد ممتاز مکتب امام حسین(ع) بود

شهید حججی شاگرد ممتاز مکتب امام حسین(ع) بود
مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید پاسدار محسن حججی به همت جوانان انقلابی تربت جام و با حضور مردم شیعه و اهل سنت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید پاسدار محسن حججی به همت جوانان انقلابی تربت جام با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، خانوده های شهدا و ایثارگران، روحانیون و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت شب گذشته با شکوه خاصی در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

در این محفل معنوی پس از اجرایی مداحی ونوحه سرایی و پخش کلیپ خداحافظی شهید با خانواده‌اش، استاد حوزه علمیه مشهد با تجلیل از مقام و جایگاه شهدای مدافع حرم گفت: شهید حججی اگر به این مقام والا رسید و موج در جهان ایجاد کرد به لحاظ ارادت او به ائمه اطهار علیه السلام بود.

,

 

,

حجت الاسلام مهدی حسن زاده افزود: شهید حججی مقامی را که به دست آورده است ثمره زحمات خودش، احترام به والدین و شاگرد ممتاز مولایش امام حسین علیه السلام بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر عزت دنیا وآخرت را می خواهیم باید خدا را یاری کنیم و شهید حججی در زمانی که عزت ما در حال لگد مال شدن بود به کشور عزت داد ویک تنه اعلام کرد مردم ایران کسانی نیستند که ذلت را بپذیرند.

,

 

,

استاد حوزه علمیه بیان داشت: شهید حججی در هیات های مذهبی، پایگاه های بسیج و با حضور در گروه های جهادی وفرهنگی رشد کرد و توانست در جوانی راه طولانی را طی کند.

,

 

,

حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: امروز ملت ایران به پاس ولایت مداری، علمدار آزادی خواهی و استکبار ستیزی در جهان هستند و توانسته‌اند پرچم عزت اسلام برافراشته کنند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه