اخبار داغ

خدری در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

«کرباسیان» با به کارگیری گوشه‌ای از تجارب ارزشمند خود می‌تواند مشکلات اقتصاد کشور را حل کند

«کرباسیان» با به کارگیری گوشه‌ای از تجارب ارزشمند خود می‌تواند مشکلات اقتصاد کشور را حل کند
نماینده گناوه در مجلس با بیان اینکه فراهم ساختن شرایط توانمندسازی بخش خصوصی و اصلاح نظام بانکی گوشه‌ای از برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد است، گفت: «کرباسیان» تنها با به کارگیری گوشه‌ای از تجارب ارزشمند خود می‌تواند در وزارت اقتصاد موفق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید خدری نماینده مردم گناوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه پارلمان) طی سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد، اظهار داشت: فراهم ساختن شرایط توانمندسازی بخش خصوصی، تسهیل فضای کسب و کار، تقویت رابطه اقتصادی خارجی در بهبود و ارتقای بهره‌وری، مشارکت در احیا و اصلاح نظام بانکی و تلاش برای جلب سرمایه‌گذاری خارجی، گوشه‌ای از برنامه‌های آقای کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مخالفان وزیر پیشنهادی اقتصاد به گونه‌ای در صحن علنی صحبت می‌کردند و آمار و ارقام را ارائه می‌دادند که بنده یک لحظه احساس کردم در جلسه استیضاح آقای کرباسیان حضور دارم. آمار و ارقامی که مخالفان وزیر پیشنهادی اقتصاد مطرح می‌کردند، اصلاً مربوط به او نمی‌شود. 

,

خدری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای کرباسیان سال‌های متمادی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی حضور داشتند و خدمت کردند و اگر تنها گوشه‌ای از تجارب ارزشمند خود را در وزارت اقتصاد به کار گیرد، قطعاً موفق می‌شود. 

,

نماینده گناوه در مجلس یادآور شد: روحیه اخلاق‌مداری و تعامل‌گرایانه آقای کرباسیان، می‌تواند مشکلات امروز اقتصاد کشور را حل کند. 

,

خدری در پایان خاطرنشان کرد: حافظه قوی و انرژی بالای آقای کرباسیان، او را در سطح یک جوان سی و چند ساله قرار داده است که می‌تواند با قدرت، مشکلات اقتصاد کشور را حل کند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه