اخبار داغ

فرماندار طارم خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان طارم در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی ۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان طارم در هفته دولت
فرماندار شهرستان طارم گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت ۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۲۶۰میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دولت با حضور بخشداران و کارشناسان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

علی باقری در این نشست ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت به برنامه های قابل اجرا در این ایام اشاره کرد و افزود: ۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی اعم از گاز رسانی، بهداشتی، بهسازی راه ارتباطی شهری و روستایی، مجموعا با اعتبار بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ۷۹۹ میلیون ریال در هفته دولت سال جاری در طارم افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

,

وی همچنین از سفر پر خیر و برکت استاندار زنجان در هفته دولت به شهرستان طارم خبر داد و افزود: برنامه ریزی منسجمی برای سفر مقام عالی استان به شهرستان انجام شده است.

,

فرماندار شهرستان طارم تصریح کرد: افتتاح بهسازی و آسفالت راه روستای هدف گردشگری ولیس، افتتاح پرورش ماهی سرد آبی، افتتاح فاز اول مجتمع توریستی تفریحی باغ بهشت، افتتاح خانه عالم در روستای شقاقی جزلا،  افتتاح روکش آسفالت روستای زاچکان و شیت و افتتاح پروژه های متعدد دهیاریهای بخش مرکزی و چورزق از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سفر استاندار زنجان به این شهرستان است.

,

باقری در ادامه از کلنگ زنی و افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی مهم در نقاط مختلف شهرستان در طول هفته دولت خبر داد و افزود: افتتاح چندین پروژه گازرسانی در روستاها، پانسیون های پزشکی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، خانه های بهداشتی، پروژه های عمرانی دهیاریها، کانال های انتقال آب کشاورزی، آبیاری تحت فشار، پارک های کودک از جمله برنامه های شهرستان در این هفته خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان دستگاههای اجرایی شهرستان، برگزاری جشن رها سازی آب از سد آیدوقمیش میانه به حوزه آبریز قزل اوزن طارم با حضور اقشار مختلف مردم در محل پارک لاله شهر آببر و همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیگر برنامه های قابل اجرا در هفته دولت در این شهرستان است.

,

58

, 58, 58,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه