اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی :

ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در 26 شهرستان خراسان رضوی فعال شد

ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در 26 شهرستان خراسان رضوی فعال شد
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اعلام این خبر که ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در 26 شهرستان خراسان رضوی فعال شد، گفت: در آینده این ستاد در دو شهر بردسکن و نیشاوبر نیز راه‌اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،سیدعبدالله ارجائی سه شنبه شب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار با اشاره به غفلت از فریضه امر به معروف در کشور اظهارداشت: نظارت اجتماعی موضوعی عقلی است که لازمه و نیازمند زندگی امروز بشر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه برای مقابله با آسیب های اجتماعی سه راهکار برخوردهای قضایی، اقدامات فرهنگی و فریضه امر به معروف مورد توجه است، تاکید کرد: برخوردهای قضایی مستلزم گذر زمان و تاخیر است و اقدامات فرهنگی نیز نیازمند شناسایی ریشه ها و درمان های زمان بر؛ این در حالی است که امر به معروف مانند پادزهری برای مقابله با این ناهنجاری در اختیار ما است که باید به صورت صحیح از آن استفاده کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ستادهای امر به معروف در 26 شهرستان از استان خراسان رضوی فعال هستند، تاکید کرد: این ستاد هنوز در دو شهرستان نیشابور و بردسکن راه اندازی نشده است که با نگاه ویژه مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این دوشهرستان نیز فعال خواهند شد.

,

 

,

ارجائی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه ستادهای امر به معروف در شهرستان ها دعوت مردم به خیر و نیکی است، تاکید کرد: با تصویب مجلس در خصوص حمایت از آمران به معروف، کمیته های ده گانه این ستاد تشکیل شده و نیروهای لازم  پس از مراحل جذب، گزینش و آموزشهای لازم در این کمیته ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

,

 

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه عملیاتی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اولین مطالبات انقلاب اسلامی بوده است، تاکید کرد: امر به معروف پدیده ای است که لازمه زندگی اجتماع بشر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه