اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

تفکر علوی و پشیبانی از ولایت فقیه، ضامن پیروزی ایران در جنگ بود

تفکر علوی و پشیبانی از ولایت فقیه، ضامن پیروزی ایران در جنگ بود
فرماندار کاشمر گفت: تفکر علوی و تفکر استقلال طلبی ملت و شیعیانمان بود که به حمایت و پشیبانی از ولایت فقیه که ضامن پیروزی است، باعث شد آحاد مردم مردانه از کشورشان دفاع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، صبح امروز، به صورت همزمان جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته دولت با حضور فرماندار کاشمر، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر، ,

 

,

در این جلسه محمدحسن فرهادی اظهار داشت: سپاه، بسیج، ارتش و همه آحاد ملت در هشت سال جنگ تحمیلی از کشور دفاع کردند و این اولین جنگی بود که خوشبختانه حتی یک سانتیمتر از سرزمینمان به اجانب داده نشد.

,

 

,

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه شکست ملتی که زنده باشد و یاد بزرگان خود را به غفلت و فراموشی بسپرد، حتمی است، اضافه کرد: تفکر علوی و تفکر استقلال طلبی ملت و شیعیانمان بود که به حمایت و پشیبانی از ولایت فقیه که ضامن پیروزی است، باعث شد آحاد مردم مردانه از کشورشان دفاع کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید با خلاقیت و ابتکار یاد هشت سال فداکاری رزمندگان اسلام را زنده نگه داریم، از حضور 16 گروه تخصصی از پزشکان بسیجی با همکاری سپاه شهرستان در منطقه کوهسرخ برای گرامیداشت این ایام و با هدف محرومیت‌زدای خبر داد و گفت: پزشکان بدون مرز ما که تفکر جهادی دارند به مدت سه روز در منطقه مستقر می‌شوند و خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

,

 

,

فرهادی با تاکید بر این موضوع که دولت و ملت باید در کنار هم اتحاد خود را حفظ کنند، تصریح کرد: از خبرنگاران انتظار داریم خدمات دولت را انعکاس دهند و مدیران هم اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

,

 

,

وی در پایان یادآور شد: مراسم تحلیف شوراهای کاشمر، ریوش و کوهسرخ هفته آینده در تاریخ یکم شهریور برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه