اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اعلام کرد:

پرداخت ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در میاندوآب

پرداخت ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از پرداخت ۵۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تا پایان سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی میاندوآب، گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، فرصتی برای نمایش توانایی ها و ظرفیت های داخلی بوده و گامی برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: خودباوری، توجه به استعدادهای درونی و توانمندی های داخلی می تواند زمینه را برای کاهش بیکاری جوانان فراهم کند و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در سال های گذشته در راستا عملی کردن اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

,

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تا به امروز حمایت از طرح های تولیدی و اقتصاد  مقاومتی در برنامه های ما قرار دارد، افزود: تا پایان سال گذشته ۴۵۵ طرح اقتصادمقاومتی در شهرستان میاندوآب توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اجرا شده است.

,

مولودی با اشاره به اینکه این پروژه ها در عرصه های مختلف مانند پرورش آبزیان، باغات، بلدرچین، مرغ خانگی، شترمرغ، زنبورعسل و قارچ، صنایع تبدیلی و کارگاهی  انجام می شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع ۵۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها برای ۸۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

,

وی افزود: فرصت و زمینه خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان میاندوآب وجود دارد و امسال نیز حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در برنامه های ما قرار دارد تا به حول قوه الهی بتوانیم برای تحقق این موضوع و ناامید کردن دشمنان در عرصه های مختلف گام برداریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه