اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه بروجن خبر داد؛

اعزام تیم پزشکی به منطقه چغاخور/۵۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند

اعزام تیم پزشکی به منطقه چغاخور/۵۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند
مسئول بسیج سازندگی سپاه بروجن گفت: در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان به مردم مناطق محروم، تیم پزشکی متشکل از پزشکان عمومی و متخصص به منطقه چغاخور اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ لهراسب همایونی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: ۵۰۰ نفر از اهالی منطقه عشایری چغاخور به همت بسیج زندگی و بسیج جامعه پزشکی بروجن  ویزیت رایگان شدند.

همایونی اضافه کرد: تیم پزشکی متشکل از دو پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته های دندانپزشکی، زنان و مامایی، تزریقات و پانسمان و داروخانه، مشاوره و کلاس آموزشی خانواده به مدت یک روز به خدمت رسانی در منطقه چغاخور پرداختند.

وی ضمن بیان این که تست غربالگری سرطان نیز برای عشایر منطقه چغاخور انجام شد، افزود: علاوه بر ویزیت رایگان داروهای رایگان نیز دریافت کردند.

همایونی همچنین گفت: بسیج سازندگی ناحیه بروجن قصد دارد امسال با مستقر کردن 26 تیم پزشکی به مردم این شهرستان خدمات ارائه دهد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بروجن هدف از اجرای این برنامه ها را خدمت رسانی و ارتقای سطح سلامت عشایر منطقه چغاخور عنوان کرد و گفت: تیم های پزشکی به صورت جهادی با هدف افزایش ضریب سلامتی به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را یک کار ارزشی و بسیجی عنوان کرد و گفت: هدف از اعزام تیم های پزشکی رفع نیازمندی ها در مناطق محروم است که مردم به صورت رایگان می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

همایونی اضافه کرد: تیم‌های پزشکی که به مناطق محروم اعزام می شوند از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند و با مدیریت جهادی برای رفع مشکلات و نیازها به خدمت رسانی می پردازند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بروجن کمک ‏به ارتقای سطح سلامت جامعه با بهره گیری از روحیه و توان بسیجی را اقدامی خداپسندانه دانست و گفت: بسیج سازندگی در راستای رونق اقتصاد، کمک به تولید و اشتغال و محرومیت زدایی در عرصه های مختلف گام بر می دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه