اخبار داغ

استاندار گلستان:

ما بدهکار محبت‌های مقام معظم رهبری هستیم

ما بدهکار محبت‌های مقام معظم رهبری هستیم
استاندار گلستان گفت: در یک‌سال گذشته ۳ بار مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفتیم و بحث اجلاسیه ۴ هزار شهید،حادثه تلخ معدن زمستان یورت و بحث سیل که نمایندگان ویژه ایشان به استان سفر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حسن صادقلو در نشست خبری نماینده ولی فقیه در هلال احمر و نماینده اعزامی مقام معظم رهبری به استان گلستان در خصوص سیل اخیر گفت : ما بدهکار محبت‌های مقام معظم رهبری هستیم که در یک‌سال گذشته 3 بار مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفتیم و بحث اجلاسیه 4 هزار شهید،حادثه تلخ معدن زمستان یورت و بحث سیل که نمایندگان ویژه ایشان به استان سفر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

وی با بیان اینکه استان گلستان در راستای مسائل حوادث دستخوش برخی حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است و استان از این جهت استانی ویژه و حادثه خیزاست، تصریح کرد: در 30 سال گذشته 110 مورد سیل در استان گلستان رخ داده و در افق آینده حداقل 6 میلیارد مترمکعب نیاز آبی استان است که اکنون 2.5 میلیارد مترمکعب است.

,

صادقلو استان گلستان را استان حوادث دانست و اضافه کرد : برخی حوادث مربوط به رفتارهای اجتماعی است و در بحث سیل درچند روز گذشته هم بحث اطلاع‌رسانی و هم هشدار صورت گرفت که سبب کاهش تلفات شد.

,

مقام ارشد دولت تدبیر و امید یاد اور شد : همت استان گلستان در راستای آبخیز و آبخوان‌داری است و در راستای زمینه‌هایی که بتواند آرامش را ارتقاء و تخریب را کاهش دهد، تلاش می‌کنیم.

,

حسن صادقلو با اشاره به اینکه باید پیشگیری در سیل را در اولویت قرار دهیم خاطرنشان کرد :  طرح جامع سیل در استان گلستان تهیه شده و بایدها و نبایدها و مدیریت رودخانه‌ها و پایین دست‌ها در آن لحاظ شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه