اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

وجود 800 مدرسه فرسوده در استان کرمان/ 150 هزار دانش آموز در فضای نامناسب تحصیل می کنند

وجود 800 مدرسه فرسوده در استان کرمان/ 150 هزار دانش آموز در فضای نامناسب تحصیل می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از 4 هزار و 800 مدرسه استان کرمان 800 مدرسه تخریبی است و نیاز به مقاوم سازی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، محمد محسن‌بیگی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز بسترسازان تعلیم و تربیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی با اشاره به اینکه رضایت و آرامش درونی زمانی در انسان ایجاد می‌شود که احساس کند بقیه از وجود او احساس آرامش می‌کنند، گفت: پایدارترین و ماندگارترین صدقه کمک به آموزش، آگاهی و تربیت انسانهاست.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حدود 570 هزار دانش‌آموز در استان کرمان تحصیل می‌کنند، افزود: بزرگترین نیاز انسان آگاهی و بزرگترین فقر برای انسان جهالت و نادانی است.

,

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 800 مدرسه دولتی در استان کرمان از یک کلاسه تا 24 کلاسه وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 800 مدرسه مدرسه تخریبی هستند.

,

محسن‌بیگی با بیان اینکه فضای فیزیکی 800 مدرسه نیز در استان کرمان نیاز به مقام‌سازی دارد گفت: یعنی حدود 150 هزار دانش‌آموز در فضای نامناسب تحصیلی درس می‌خوانند.

,

وی با بیان اینکه سهم آموزش و پرورش استان کرمان از اعتبارات استانی آنقدر ناچیز است که روی بیان‌کردن ندارم، افزود: باید فضای مدرسه به‌گونه‌ای باشد که دانش‌آموز از لحاظ روحی و روانی احساس امنیت و آرامش کند.

,

بر پایه این گزارش: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار و در این جشنواره از خیران مدرسه ساز استان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه