اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کاشمر مطرح کرد:

بازسازی واقعه غدیر خم برای اولین بار در کاشمر/ امام خمینی(ره) با تشکیل سپاه و بسیج ایران را بیمه کرد

بازسازی واقعه غدیر خم برای اولین بار در کاشمر/ امام خمینی(ره) با تشکیل سپاه و بسیج ایران را بیمه کرد
جانشین فرمانده سپاه کاشمر از بازسازی واقعه غدیر خم برای اولین بار در کاشمر خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی قبلی 120 نفر جهت اجرای این واقعه مهم و تاریخی سازماندهی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، مسعود رحیمی مقدم در جلسه‌ بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته دولت که صبح امروز با حضور فرماندار کاشمر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از بازسازی واقعه غدیر برای اولین بار در شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر,

 

,

بیان داشت: بازسازی واقعه غدیر برای اولین بار در بعداظهر 18 شهریور همزمان با عید سعید غدیر خم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی قبلی 120 نفر جهت اجرای این واقعه مهم و تاریخی سازماندهی شدند و حدود یک ماه است که فعالیت بسیجیان ما حول این محور شروع شده است.

,

 

,

وی گفت: رژه 31 شهریور به گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آمادگی کامل نیروهای نظامی و بسیجی در شهرستان برگزار می‌شود و مانند سالهای گذشته ادارات شهرستان همکاری لازم را با ما خواهند داشت و مصوبات طبق برنامه ‌ریزی قبلی به نهادهای مربوطه ارسال می‌شود.

,

 

,

رحیمی مقدم تاکید کرد: خیانت‌ها و شیطنت‌های آمریکا برای ملت ما تازگی ندارد و امام خمینی(ره) با تشکیل سپاه و بسیج ایران را بیمه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه