اخبار داغ

نماینده اردبیل در جلسه رای اعتماد دولت هم تاخیر کرد!

نماینده اردبیل در جلسه رای اعتماد دولت هم تاخیر کرد!
نام نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی امروز در فهرست نمایندگان متاخر آغاز جلسه از تریبون علنی و رسمی پارلمان برای عموم قرائت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، از میان مجموعه موضوعاتی که در حوزه تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی وجود دارد شاید بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت جزو مهم ترین کارهای نمایندگان مجلس باشد که نکته سنجی، حساسیت و دقت نظر و توجه یکایک نمایندگان در بررسی برنامه ها و اظهارنظر موافق یا مخالف در باره گزینه های پیشنهادی چه بسا می تواند در آینده کشور و زندگی مردم تاثیر سرنوشت سازی ایفا کند.
متاسفانه آنچه که همواره به عنوان یکی از نقاط ضعف و تاسف بار مجلس شورای اسلامی از آن یاد می شود، بی حوصلگی و بی نظمی بخشی از نمایندگان مجلس در خصوص حضور آنان در جلسات علنی مجلس و کمیسیون هاست که مردم، تبعات منفی آن را به طور مستقیم و غیرمستقیم تحمل می کنند.
امروز صبح 25 مردادماه نام آقای محمد فیضی زنگیر نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در میان فهرست ده‌گانه نمایندگانی بود که از تریبون علنی مجلس به عنوان متاخرین حضور در پارلمان برای عموم ملت قرائت شد.
انتظار می رود که حداقل نمایندگان مجلس در این روزهای سرنوشت ساز که کابینه پیشنهادی دوازدهم در پارلمان در دست بررسی است، با توجه به وظیفه نمایندگی و قسم نامه ای که در حفظ و رعایت حقوق ملت کرده اند، در انجام وظایف خود حساسیت و مراعات کافی را داشته باشند.
محمد فیضی زنگیر نماینده مردم اردبیل که در هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس حضور دارد و در سال اول دوره فعالیت مجلس دهم به عنوان دبیر اول در هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شده بود، در سال دوم فعالیت مجلس و در انتخابات اخیر هیئت رئیسه کمیسیون از راهیابی به هیئت رئیسه بازماند و حذف شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه