اخبار داغ

به همت گروه فرهنگی تبلیغی راه بهشت؛

بارگاه شاه طوس فرشی برای عروج جان و روح تا عرش/زیارت امـام رضا(ع) حال وهوای زائران محروم را بهشتی کرد

بارگاه شاه طوس فرشی برای عروج جان و روح تا عرش/زیارت امـام رضا(ع) حال وهوای زائران محروم را بهشتی کرد
۴۵ نفر از بانوان جازمویانی برای نخستین بار به همت گروه تبلیغی فرهنگی راه بهشت به مشهد مقدس مشرف و در این سفر آنها میهمان سفره اکرام رضوی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، بارگاه شاه طوس همان جایی است که به گفته خود حضرت محل رفت و آمد فرشتگان تا زمان دمیده شدن بر صور و فرا رسیدن روز قیام خواهد بود و زیارت فرزند رسول خدا در این مکان هم سنگ زیارت فرستاده الهی بر زمینیان است و رسول خدا و فرزندش امام رضا (ع) شافعان زائران این حریم خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

به همت گروه فرهنگی تبلیغی راه بهشت۴۵ نفر از بانوان جازمویانی برای نخستین بار به مشهد مقدس مشرف شدند.

,


سید صادق سیدی فضل اللهی مسئول گروه فرهنگی راه بهشت در گفتگو با خبرنگار رودبار ما در تشریح جزئیات این خبر گفت: بانوان همیشه صف اول برنامه های فرهنگی هستند.
وی ادامه داد: مادران بعنوان مربیان تربیتی جامعه ی ما در خانواده ها، برای اثرگذاری در اجتماع از مهمترین ارکان برنامه های فرهنگی میباشند.

, ,
, رودبار ما , رودبار ما ,
,


مسوول گروه فرهنگی تبلیغی راه بهشت خاطر نشان کرد: در این سفر دونفر از طلاب برادر و یکی از طلاب خواهر زائران را همراهی می کنند که هدف این کار در طول سفر اجرای برنامه های متنوع آموزشی و معرفتی است.
وی بیان داشت: به لطف ثامن الحجج علیه السلام روز گذشته در حرم مطهر مهمان سفره ی اطعام حضرت بودند.قرار بود که سفر سه روزه باشد ولی وقتی دیدیم که روز برگشت کاروان مصادف میشود با روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام که آرزوی هر محب اهل بیت است تا در چنین روزی خود را به مشهد برساند ،تمام تلاشمان را انجام دادیم تا حداقل دو روز به ایام سفر اضافه شود ،تا این زائرین عزیز زیارت اولی، در اولین سفر خود در روز زیارتی مخصوص حضرت هم حتما حضور داشته باشند.که الحمدلله با هماهنگی تولیت محترم آستان قدس این امر میسر شد.

, ,
,
,


حجت الاسلام سیدی فضل اللهی در پایان افزود: حضور امام هشتم در سرزمین عاشقان واقعی اهل بیت (ع) سرمایه ای بی بدیل و ارزشمند است که باید با پیروی از آموزه های عالم آل محمد (ص) و عمل کردن به سیره و فرهنگ نبوی، قدردانی خود را از اعطای این سرمایه معنوی نشان دهیم و رهروانی حقیقی برای این خاندان باشیم.ان شاء الله این بانوان و مادران اهل جازموریان با توشه ی معرفتی ایی که از مولای خود هدیه گرفته اند بتوانند در تربیت نسلی مومن و خداجو و محب آل الله بیش از پیش موفق باشند.

, ,
,

شایان ذکر است که گروه تبلیغی فرهنگی راه بهشت که متشکل از چندین طلبه جوان و جهادگر است که چندین سال است  در منطقه محروم جازموریان به محرومان خدمات فرهنگی و بلیغی ارائه می دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه