اخبار داغ

فرماندار طرقبه- شاندیز:

تشکیل کارگروه بانوان شهرستان ضامن اجرایی شدن منویات رهبرمعظم انقلاب باشد

تشکیل کارگروه بانوان شهرستان ضامن اجرایی شدن منویات رهبرمعظم انقلاب باشد
تلاش داریم به عنوان پایگاهی آزمایشی و الگو در شهرستان‌های استان این طرح کارگروه زنان را با هدف اعتلای فعالیت و شکوفایی زنان اجرایی کنیم تا تشکیل این نهاد نوعی ضامن اجرایی شدن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سید حسن حسینی امروز در جمع کارگروه مشورتی زنان شهرستان ضمن تأکید بر تلاش برای نهادینه سازی تعقل و امید آفرینی اظهار کرد: زنان و بانوان جامعه جزو فعال ترین عناصر جامعه مدنی در عرصه‌ها و تاریخ کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی با اشاره به ضرورت حضور بانوان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها و استفاده از این سرمایه انسانی، افزود: این قشر در کمک به اعتلای میهن اسلامی دخیل هستند و جایگاه بانوان پرتلاش باید در عرصه های مختلف بیش از پیش پررنگ تر و نمایان تر شود.

,

 

,

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: جمعیت شهرستان بر اساس آمار سرشماری سال گذشته قریب به 70 هزار نفر است که از این تعداد  34 هزار نفر بانوان هستند.

,

 

,

وی افزود: بر اساس این آمار 34.5 درصد زنان شهرستان با قرار گرفتن در سن 15 تا 34 سال به عنوان بالاترین گروه سنی محسوب می‌شوند.

,

 

,

حسینی تصریح کرد: 69 درصد از این گروه سنی شهرستان در سن فعالیت قرار دارند که به عنوان سرمایه عظیم شهرستان باید از آن استفاده شود.

,

 

,

وی افزود: باید با بهره‌مندی از زنان متخصص، هنرمند و فرهیخته در صحنه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آینده‌ای روشن در جهت توسعه شهرستان را رقم بزنیم.

,

 

,

فرماندار طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: فرمانداری تلاش کرد تا به عنوان پایگاهی آزمایشی و الگو در شهرستان های استان این طرح کارگروه زنان را با هدف اعتلای فعالیت و شکوفایی زنان اجرایی کند و برای این کار نیز انتخابات از بین زنان گزینش شده شاخص به عنوان هیئت رئیسه اجرا می شود.

,

 

,

وی افزود: جامعه برای توسعه نیازمند استفاده از ظرفیت بانوان خواهد بود، بنابراین جایگاه زنان در شهرستان بایستی مورد تقویت قرار گیرد.

,

 

,

حسینی تأکید کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی باید تشکیل این نهاد نوعی ضامن اجرایی شدن فرمایشات و منویات معظم له باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه