اخبار داغ

معاون فرماندار اردستان:

کارمندان نمونه اردستان تقدیر می شوند

کارمندان نمونه اردستان تقدیر می شوند
کیانی معاون فرماندار اردستان تاکید کرد: شورای اداری ویژه هفته دولت در اردستان انجام و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان در آن مراسم انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ محمد تقی کیانی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی سفر شهرستان اردستان، ویژه هفته دولت اظهار کرد: طرح هایی برای افتتاح به فرمانداری ارسال شده تا در صورت قابلیت با حضور مدیران استانی افتتاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

معاون فرماندار اردستان گفت: طرح هایی که قرار است در هفته دولت افتتاح شود، در دو بخش فرهنگی و عمرانی برنامه ریزی شده است.

,

وی افزود: مدیران و مسئولانی که طرح های خود را به فرمانداری ارسال کرده اند با مدیران استانی هماهنگی های لازم برای حضور در افتتاح را انجام دهند.

,

کیانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با موضوع فعالیت های دولت بیشتر آشنا شوند، تصریح کرد: به همین منظور جلسه پرسش و پاسخ توسط فرماندار و مسئولان شهرستانی در بخش هایی از شهرستان در هفته دولت اجرا خواهد شد.

,

وی همچنین خاطرنشان کرد: یادواره شهدای دولت ویژه کارمندان شهید با همکاری بنیاد شهید، بسیج و ارگانهای متولی موضوع در هفته دولت برگزار خواهد شد.

,

کیانی دیدار با خانواده شهدای کارمند، شرکت مدیران دولتی و کارمندان در نماز جمعه، نصب پوستر شهدای کارمند در سطح شهرستان را از دیگر برنامه های هفته دولت اعلام کرد.

,

معاون فرماندار اردستان تاکید کرد: شورای اداری ویژه هفته دولت در اردستان انجام و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان در آن مراسم انجام خواهد شد.

,

وی همچنین یادآوری کرد: ۴۸ طرح عمرانی و کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در هفته دولت در اردستان اجرا و افتتاح می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه