اخبار داغ

جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب:

قاتل کودک 7 ساله دستگیر شد

قاتل کودک 7 ساله دستگیر شد
جانشین دادستان شهرستان رودبار جنوب از دستگیری مجرم سابقه داری که در اخرین جنایت خود کودک 7 ساله ای را به قتل رسانده بود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، حامد محمدی جانشین دادستان شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: شخصی به نام (ع_ز) پس از درگیری لفظی با شخصی به نام(س_ع)به سمت خانه محل سکونت وی میرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,


محمدی بیان داشت: قاتل (ع_ز) که دارای سابقه کیفری  و تحت تعقیب  قرار داشت در محل سکونت (س_ع) با صاحبخانه وی نیز درگیری لفظی پیدا میکند که منجر به تیراندازی وفوت پسر7ساله  صاحبخانه به نام امیر حمزه میگردد.

,
,


وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه متواری میگردد، گفت: پس از وقوع این حادثه تلخ و جریحه دار شدن احساسات عمومی دستگیری قاتل در دستور کار این دادستانی قرار میگیرد.

,
,


جانشین دادستان شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی  متهم 5بار شناسایی ولی متاسفانه موفق به فرار گردید،افزود: شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه وی در روستای محمد آباد مسکون دستگیر گردید.

,
,


محمدی گفت: این متهم داری سوابق کیفری متعدد از جمله حمل سلاح،تیر اندازی ایذایی،راه زنی و سرقت را در پرونده خود دارد.

,
,


وی با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیده است،تصریح کرد: مراحل بازپرسی و تحقیق جهت روشن شده ابعاد این حادثه ادامه دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه