اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره گیاهان دارویی گلباف:

سومین جشنواره ترخون شهر گلباف برگزار می شود

سومین جشنواره ترخون شهر گلباف برگزار می شود
سومین جشنواره گیاهان دارویی شهر گلباف با محوریت ترخون با هدف معرفی شهر گلباف و شناسایی این منطقه به مردم امسال پر رونق تر ازسالهای گذشته و بارویکردی متفاوت برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بهزادی دبیر اجرایی جشنواره ترخون گلباف در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا نیوز " اظهار کرد: سومین جشنواره گیاهان دارویی گلباف با محوریت ترخون که کیفیت آن در خاورمیانه بی نظیر است با هدف معرفی شهر گلباف و شناسایی این منطقه به مردم امسال پر رونق تر ازسالهای گذشته و با همکاری طیف گسترده ای از نهادهای دولتی و غیردولتی و فعالین اجتماعی در هفته اول شهریور ماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,


بهزادی ادامه داد: این جشنواره بر خلاف روند سالهای گذشته،دو روزه خواهد بود و در آن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که شامل گردهمایی اصلی جشنواره ترخون در روز جمعه سوم شهریور در پارک ولیعصر  گلباف و با پخش زنده از شبکه سوم سیما همراه می باشد.

,
,

وی تصریح کرد: برای گردهمایی اصلی از هنرمندانی چون رضا بنفشه خواه و امید علیمردانی دعوت شده است و اجرای آن هم به عهده خانم نارویی و آقای محی آبادی است.

,

دبیر اجرایی جشنواره ترخون گلباف در ادامه عنوان کرد: از آنجایی که بازی کردن مهمترین نیاز یک کودک است و بیشترین یادگیری آنها از این طریق اتفاق می افتد و نقش والدین به عنوان همبازی کودکان بسیار مهم است لذا بخش دوم جشنواره را به "رویداد هزار بازی برای کودکان" ویژه کودکان و والدین گلبافی اختصاص دادیم .

,

بهزادی ادامه داد: این رویداد هزار بازی که با همکاری خانه توسعه گلباف، پزوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و موسسه همنوا برگزار می شود شامل بازیهای خیابانی، قصه خوانی، مسابقه و ... است که در روز پنجشنبه دوم و جمعه و سوم شهیور ماه در صبح و بعد از ظهر فعالیت خود را آغاز می کند.

,

بهزادی در پایان خاطر نشان کرد: طبق روال هر ساله، بخش غرفه های خانه توسعه (دستاوردهای کانون های کار و زندگی و "پویش گلباف من") و عرضه محصولات تولیدی اهالی شهر را در کنار جشنواره داریم که علاقه مندان می توانند در هر دو روز جشنواره از این بخش استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه