اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر خبر داد؛

کشف لوازم آرایشی و داروی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال

کشف لوازم آرایشی و داروی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال
سرهنگ عادل منیر از کشف لوازم آرایشی و داروی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیر داروهای قاچاق غیرمجاز که در کارگاهی در اردبیل انبار شده بود کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

سرهنگ عادل منیر فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: به منظور طرح ارتقای امنیت اجتماعی و حمایت از تولید ملی و طرح اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی مبنی بر پخش داروهای غیر مجاز اقدام به شناسایی کارگاهی در اردبیل شدند.

,

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیر با هماهنگی مقام قضایی به محل دپو شده داروهای قاچاق در اردبیل واقع در محله چراغعلی عزیمت کرده که در برسی بعمل آمده تعداد 647 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، 13 هزار و 978 قلم انواع داروهای خارجی و 90 کیلوگرم پودر رختشویی و تعداد 2 دستگاه مخصوص پلمپ و مقادیری هلوگرام جعلی و تقلبی که در آنجا اقدام به بسته بندی و نصب مارک های جعلی بر روی اجناس میکردند کشف و ضبط شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نیر افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر شد که ارزش کالای قاچاق کشف شده 300 میلیون ریال می باشد.

,

سرهنگ منیر تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده  و هست و  پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه