اخبار داغ

دیدار مسئولان شهرستان نیر با آزادگان سرافراز منطقه

دیدار مسئولان شهرستان نیر با آزادگان سرافراز منطقه
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان شهرستان نیر دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سر افراز به کشورمان مسئولان شهرستان نیر با آزادگان هامونی، اخروی، مفتاحی و خانواده آزاده شهید فرجی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

شهرستان نیر 14 آزاده دارد که به مناسبت گرمیداشت ورود اولین آزادگان به کشورمان در روز 26 مرداد سال 1369 از آنها تجلیل می شود.

,

مهدی بخشی معاون فرماندار نیر در حاشیه این دیدار با اشاره به الگو پذیری جامعه از رفتار و منش آزادگان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: سالروز بازگشت آزاداگان به میهن عزیز ایران اسلامی، برگ زرین از ایثار و مقاومت است که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

,

وی با بیان اینکه آزادگان شکنجه های عذاب آور اسارت را به امید سربلندی میهن با جان و دل پذیرفتند تصریح کرد: آزادگان کسانی هستند که با اسیر شدن در بند دشمنان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

,

بخشی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و ایثارگریهای و صبر و پایدارای خانواده های آزادگان عزیز است که امروزشاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم.

,

وی اظهار داشت: آزادگان سرمایه‌های گران‌ قیمت و جاودانه‌ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند که تقدیر و تجلیل آن‌ها بر همگان واجب است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه