اخبار داغ

اردوی جهادی نیروهای یگان ویژه هرمزگان در بخش سندرک میناب

اردوی جهادی نیروهای یگان ویژه هرمزگان در بخش سندرک میناب
مسئول بسیج سازندگی میناب از اعزام یک تیم جهادی یگان ویژه هرمزگان به بخش سندرک خبرداد و گفت:این تیم جهادی علاوه بر تکمیل بنای یک مسجد ، در قالب برنامه های فرهنگی احکام و نماز را به دانش آموزان و اهالی این روستا آموزش دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب، اظهار کرد: اردوهای جهادی در مناطق محروم طی یک دوره 1 روزه، 2 روزه، 3 و 4 روزه در قالب اردوهای فرهنگی، پزشکی، کشاورزی، رسانه و محلات انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مسئول بسیج سازندگی بسیج میناب افزود: تیم دوازده نفره یگان ویژه هرمزگان در یک حرکت جهادی توانستند کار بهسازی مسجد صاحب الزمان(عج) روستای سرگستوگ دهستان درپهن بخش سندرک به اتمام برسانند.

,

وی ابراز کرد: این تیم جهادی علاوه بر کار ساخت و ساز مسجد این روستا، برنامه های فرهنگی احکام، نماز را به دانش آموزان و اهالی این روستا آموزش دادند.

,

موسوی خاطر نشان کرد:  اعتبار بالغ بر 12 میلیون تومان از طریق حمایت مردمی برای ساخت و ساز مسجد در این روستا هزینه شده است.

,

وی ادامه داد: جهادگران یگان ویژه ناجا طی روزهای آینده برای ساخت 5 چشمه سرویس بهداشتی عازم روستای چُراک می شوند.

,

مسئول بسیج سازندگی بسیج میناب گفت: 14 میلیون تومان  اعتبار برای ساخت 5 چشمه سرویس بهداشتی از طریق خیرین، حوزه مقاومت و حمایت مردمی برای این کار اختصاص داده شده است.

,

روستای سرگستوگ دهستان در پهن با جمعیت بیش از 300 نفر در 75 کیلومتری شهرستان میناب قرار داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه