اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های آران و بیدگل مطرح کرد

فعالیت ۱۱ کتابخانه در آران و بیدگل/ ۵۰۵ میلیون تومان برای تکمیل سه کتابخانه اختصاص یافت

فعالیت ۱۱ کتابخانه در آران و بیدگل/ ۵۰۵ میلیون تومان برای تکمیل سه کتابخانه اختصاص یافت
رنجکش رئیس اداره کتابخانه های آران و بیدگل گفت: در حال حاضر ۱۱ باب کتابخانه‌ی عمومی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان آران و بیدگل امروز در نشست خبری با خبرنگاران به فعالیت ۱۱ باب کتابخانه‌ی عمومی در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: غیر از چهار کتابخانه‌ای که به صورت مستقیم زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اداره می‌شود، هفت باب کتابخانه‌ی مشارکتی نیز مشغول فعالیت هستند که مسئولیت آن را بخش خصوصی بر عهده دارد و نهاد کتابخانه‌ها از نظر تامین کتاب، ارسال مجلات، آموزش کتابداران و پشتیبانی نرم‌افزاری آنان را حمایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

جواد رنجکش از اختصاص اعتبار ۵۰۵ میلیون تومانی برای تکمیل فاز نهایی سه کتابخانه عمومی در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار برای تکمیل سه کتابخانه در شهر آران و بیدگل، سفید شهر و ابوزیدآباد از توابع شهرستان اختصاص یافته است.

,

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آران و بیدگل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کتابخانه سفیدشهر را ۲۳۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۱۵۰ میلیون تومان برای تکمیل کتابخانه شماره (۲) آران و بیدگل و ۱۲۵ میلیون تومان نیز برای تکمیل کتابخانه و خرید تجهیزات کتابخانه شهر ابوزیدآباد اختصاص یافته است.

,

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های شهرستان در سال گذشته مجموعا حدود هشت هزار عضو و ۲۰۰ هزار جلد کتاب داشت که به صورت متوسط ماهانه چهار هزار عنوان از هر کتابخانه به امانت گرفته شد.

,

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آران و بیدگل به برتری آران و بیدگلی‌ها در مسابقات کتابخوانی که به صورت آنلاین و مکتوب برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: معمولا در مسابقات کتابخوانی، در استان اصفهان برترین ها از شهروندان آران و بیدگل هستند.

,

وی برای تقویت کتابخانه‌های شهرستان از نویسندگان آران و بیدگلی درخواست کرد: در شهرستان نویسندگان زیادی حضور دارند که اگر همین نویسندگان کتاب‌های خود را به کتابخانه اهدا کنند، تعداد قابل توجهی کتاب در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه