اخبار داغ

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

هزینه‌های جنگ با ایران برای دشمنان بسیار زیاد است

هزینه‌های جنگ با ایران برای دشمنان بسیار زیاد است
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی می‌دانند تجربیات ما در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده تا مقابله با ایران را جبران‌ناپذیر کند و هزینه‌های جنگ با ایران برای دشمنان بسیار زیاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "منبری ها"سردار محمدتقی صفری در همایش تجربه‌نگاری کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در این تیپ با تاکید بر اینکه تجربه فوق علم است، اظهار داشت: ما در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجربه‌ای به عمق بشریت اندوختیم.
صفری با تاکید بر اینکه انسان زمانی ساخته می‌شود که نگاه و وجودش برای خدا، دین، قرآن، استقلال و ارزش‌های انسانی باشد، افزود: اگر تجربه‌نگاری انسان را در بعد معنوی تقویت کند پیمودن مابقی راه سخت نیست.
وی با اشاره به اینکه عمل به دستورات الهی توسط شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باعث شد راه‌های سخت را به خوبی هموار کنند، افزود: همین قدرت ایمان، مجاهدت و حضور در صحنه سختی‌هاست تا آمریکا را در مقابله به ما ترسانده است.
صفری افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند اگر یک گلوله سمت ما شلیک کنند و از ما یک نفر شهید شود ما صدها نفر از نیروهای آنها را اربین خواهیم برد.
وی نقطه ضعف دشمنان ما را بی‌اعتقادی آنها عنوان کرد و بیان داشت: امروز استکبار قدرت ما را فهمیده و مجبور است در خانه خود پارس می‌کند.
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی می‌دانند تجربیات ما در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده تا مقابله با ایران را جبران‌ناپذیر  کند، اظهار کرد: هزینه‌های جنگ با ایران برای دشمنان بسیار زیاد است.
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه نگاه تجربه‌نگاران باید دینی و معنوی باشد، گفت: جایگاه دین و معنویت در تجربیات تشریح شود.
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "منبری ها",
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه