اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

بیش از ۵۰ پروژه در هفته دولت در رشتخوار افتتاح می‌شود

بیش از ۵۰ پروژه در هفته دولت در رشتخوار افتتاح می‌شود
فرماندار شهرستان رشتخوار در جلسه برنامه ریزی هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت بیش از 50 پروژه در سطح شهرستان رشتخوار به بهره برداری و اجرا می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، خالقداد عرب، فرماندار شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان ضمن تسلیت شهادت پاسدار رشید اسلام شهید حججی، گفت: اسارت شهید حججی توسط ابن ملجم زمان داعش و نشان دادن چهره این شهید بزرگوار بدون آنکه حتی اخمی بر آبرو آورد، نشان از پیمانی بزرگ و معامله‌ای عظیم بین این شهید بزرگوار و خداوند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه این مطلب به تسلیم شدن، سربازان آمریکایی توسط پاسداران جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: با وجود تکریم‌ها و نوازش‌های صورت گرفته نیرو‌های آمریکایی در کشورشان شروع به گریه کردن می‌کنند؛ اما سردار رشید اسلام شهید حججی با وجود اینکه سرنوشت خودش را در برابر ابن ملجم زمان می‌دانست حتی اخم به ابرو نیاورد.

,

 

,

وی در ادامه، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: کار‌های انجام شده باید به مردم اطلاع رسانی شود، کارها و برنامه‌های صورت گرفته در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در 2400 سال قبل انجام نشده است.

,

 

,

فرماندار رشتخوار درادامه، در رابطه با برنامه‌ها و طرح‌های هفته دولت در این شهرستان نیز، گفت: همزمان با هفته دولت بیش از 50 پروژه در سطح شهرستان رشتخوار به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

وی همچنین در ادامه از راه‌اندازی پارلمان زنان شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی در بخش فعالیت بانوان شهرستان، پارلمان زنان شهرستان‌به زودی راه‌اندازی می‌شود، پارلمان زنان شهرستان باید عصاره‌ای از زنان نخبه و خلاق شهرستان باشد.

,

 

,

در ادامه این مراسم برنامه‌ها و وظایف محوله هفته دولت به نهادها و ادرات این شهرستان توسط دبیر ستاد هفته دولت شهرستان رشتخوار نیز قرائت شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه