اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

مسابقه خاطره‌نویسی"بندگی در بند" برگزار می‌شود

مسابقه خاطره‌نویسی"بندگی در بند" برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: همزمان با بیست و هفتمین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه خاطره‌نویسی "بندگی در بند" درقزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با 26 مرداد، بیست و هفتمین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه خاطره‌نویسی بندگی در بند با موضوع نقش نماز در صبر و پایداری آزادگان در طول دوران اسارت برگزار می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  ,


وی افزود: در این مسابقه، آزادگان استان قزوین خاطرات مرتبط با نماز، نحوه‌ برگزاری آن و شرایط موجود در اردوگاه‌های حزب بعث برای اقامه‌ این فریضه الهی را مکتوب کرده و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهند. 

حقایق‌پور گفت: آزادگان استان قزوین از 26 مرداد، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تا دهم مهر ماه سال جاری، روز تجلیل از اسرا و مفقودین، می‌توانند خاطرات خود را به واحدهای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان قزوین تحویل داده یا از طریق پست به روابط عمومی اداره کل و یا ایمیل به آدرس info@qazvin.isaar.ir ارسال نمایند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: در این مسابقه که نتایج آن هیجدهم آذر ماه اعلام می‌شود، صاحبان 26 خاطره برگزیده با دریافت هدایای نقدی، لوازم خانگی و سفر به مشهد مقدس تجلیل خواهند شد. 

این مسئول در ادامه عنوان کرد: آزادگان استان قزوین برای نوشتن خاطرات خود محدودیتی نداشته و می‌توانند هر تعداد خاطره‌ مناسبی که با این موضوع دارند را مکتوب کرده و به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند. 

حقایق‌پور افزود: این مسابقه با توجه به نقش نماز و اهمیت ترویج آن در سطح جامعه و نقش مهمی که این فریضه دینی در اردوگاه‌های عراق جهت تسکین آزادگان عزیز داشته، برگزار می‌شود. 
 
گفتنی است؛ مجموعه خاطرات برتر این مسابقه در قالب کتاب منتشر می‌شود و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه