اخبار داغ

سردار آقاخانی:

مجموعه پلیس اصفهان در ۵ سال اخیر عملکرد موفقیت آمیزی داشت

مجموعه پلیس اصفهان در ۵ سال اخیر عملکرد موفقیت آمیزی داشت
سردار آقاخانی مجموعه پلیس اصفهان را مجموعه‌ای زنده، پویا و هوشمند برای خدمت به شهروندان عنوان کرد و گفت: استان اصفهان در پنج سال اخیر در پلیس‌های مختلف رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در سالن کوثر ارتش اصفهان در آئین تودیع و معارفه فرماندهان این مجموعه انتظامی در استان، اظهار کرد: در نظام اسلامی پست و مقام به‌خودی‌خود ارزشمند نیست ولی آنچه به آن ارزش می‌بخشد خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار عبدالرضا آقاخانی بابیان اینکه پست میزان نیست و این مقام‌ها تمام‌شدنی است، گفت: انسان باید بداند باید روزی پاسخگوی عملکرد خود باشد بنابراین باید قدردان خدمت به مردم در نظام اسلامی باشیم.

,

وی با بیان اینکه در سال 91 به‌عنوان سربازی کوچک عهده‌دار فرمانده انتظامی استان اصفهان شدم، گفت: می‌دانستم کار سنگینی بر عهده‌ام گذاشته شد.

,

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان با اشاره ای کوتاه از فعالیت خود در این سمت، اظهار کرد: مجموعه عقیدتی و سیاسی استان در تربیت نیروی انقلابی و دغدغه مند، برگزاری دوره‌های بصیرت، طرح مکارم الاخلاق، طرح سراج برای کارکنان وظیفه از جمله اقدام ها بوده است.

,

سردار آقاخانی بابیان اینکه در طول پنج سال بیش از 160 تن انواع مخدر کشف شد، گفت: کسب رتبه‌های اول و دوم در کاشف، کاهش کشته‌های جاده‌های برون‌ و درون شهری،‌ انهدام خطرناک‌ترین باندهای سرقت مسلحانه در کشور، افزایش کشف علمی جرائم با 300 درصد افزایش از دیگر عملکرد بوده است.

,

وی تاکید کرد: مجموعه پلیس اصفهان مجموعه ای زنده، پویا و هوشمند برای خدمت به شهروندان است و استان اصفهان در پنج سال اخیر در پلیس های مختلف رتبه های برتر کشوری را کسب کرده است.

,

فرمانده سابق انتظامی استان دعای خاص خانواده شهدا را کمک به رسیدن پلیس اصفهان به جایگاه های برتر کشوری عنوان کرد و افزود: امیدوارم خداوند ما را در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم ولایتمدار ثابت قدم بدارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه