اخبار داغ

مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی خبر داد:

توزیع 500 هزار کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی/ پروژه «جی‌نف» طی چند ماه آینده در استان به پایان می‌رسد

توزیع 500 هزار کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی/  پروژه «جی‌نف» طی چند ماه آینده در استان به پایان می‌رسد
مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی بابیان اینکه بالغ‌بر 500 هزار کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی توزیع‌شده است، گفت: 180 ایستگاه در استان برای امور مربوط به کارت ملی هوشمند راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمد شفیعی ظهر امروز در حاشیه سفر خود به شهرستان خلیل‌آباد و در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استان خراسان رضوی در سال گذشته و  در چهار ماهه اول سال 96 مقام دوم را در حوزه توزیع و قبول ارائه خدمات مربوط به خرید اینترنتی کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه خراسان رضوی بیشترین آمار خدمات خرید اینترنتی را بعد از تهران کسب کرده است، خاطرنشان کرد: این میزان خرید اینترنتی به‌واسطه ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در استان خراسان رضوی وجود دارد و مجموعه پست توانسته این ظرفیت را فعال کند.

,

 

,  ,

حرکت به سمت فناوری به‌نوعی نجات اقتصاد است

, حرکت به سمت فناوری به‌نوعی نجات اقتصاد است,

 

,

مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: اگر نگاهی به پروسه کسب‌وکار در استان خراسان رضوی داشته باشیم یقیناً ظرفیت‌های کار بیش از این خواهد بود زیرا آینده بازار مصرف و کسب‌وکار در فضای اینترنتی در حال شکل‌گیری است.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه حرکت به سمت فناوری درواقع به‌نوعی نجات اقتصاد و تقویت اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: با توجه به توسعه‌ای که درزمینهٔ فناوری و اطلاعات صورت گرفت و یکی از بخش‌های پر مزیت اشتغال در کشور و دنیا محسوب می‌شود باید به این سمت حرکت کنیم.

,

 

,

شفیعی بابیان اینکه پروژه اقتصاد مقاومتی به‌عنوان طرح جی‌نف در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعریف شد، عنوان کرد: در این طرح باید کلیه اماکن کشور در قالب یک نشانه استاندارد تعریف شود و تمام دستگاه‌های خدمات رسان کلیه اطلاعات مبنی بر مکان خود را بر استفاده از این مشخصات و مبانی دریافت کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: در خراسان رضوی هم‌قدم‌های خوبی برداشته‌شده است و پروژه جی‌نف ظرف چند ماه آینده در استان به پایان می‌رسد.

,

 

,

پروژه سیماک باعث شفاف‌سازی و نظارت بر تبادلات املاک می‌شود

, پروژه سیماک باعث شفاف‌سازی و نظارت بر تبادلات املاک می‌شود,

 

,

این مقام مسئول بابیان اینکه پروژه سیماک به‌عنوان سامانه مدیریت املاک کشور است، تأکید کرد: این پروژه با همکاری 15 دستگاه در استان به جهت سامان بخشی در امر مالکیت و نظارت بر خریدوفروش املاک و جلوگیری از  مباحث زمین‌خواری و غیره اجرا می‌شود.

,

 

,

وی همچنین بیان کرد: اجرای این پروژه منجر به شفاف‌سازی و نظارت بیشتر بر تبادلات مربوط به املاک منتهی خواهد شد.

,

 

,

شفیعی بابیان اینکه اگر فضای کسب‌وکار پستی رونق بگیرد و دستگاه‌های نظارتی و مقامات عالی استان کمک کنند، پست، سازمانی نیست که زیان ده باشد، عنوان کرد: سرانه خدمات اداره پست در خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، ولی اعتقادداریم باید بسیار بیشتر از این باشد.

,

 

,

مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی به خدمات مربوط به کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: 180 ایستگاه در استان برای امور مربوط به کارت ملی هوشمند راه‌اندازی شده است و هرکجا تقاضایی برای توسعه کارت ملی هوشمند باشد از باب مسائل مربوط به ثبت‌نام و توزیع آن مشکلی در استان وجود ندارد.

,

 

,

وی در پایان بابیان اینکه بالغ‌بر 500 هزار کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: اگر میانگین نسبت ثبت‌نام را به نسبت جمعیت استان خراسان رضوی مقایسه شود، وضعیت استان مطلوبی نیست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه