اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد:

ارائه خدمات رایگان سلامت به خبرنگاران با همکاری خانه مطبوعات

ارائه خدمات رایگان سلامت به خبرنگاران با همکاری خانه مطبوعات
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات رایگان سلامت به خبرنگاران گفت: سلامت، حوزه حساسی است و سلامتِ اطلاعات این حوزه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن ارداقیان مدیر روابط عمومی و نوروزی کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین صبح امروز(چهارشنبه)با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با تبریک به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های این پایگاه در انعکاس اخبار حوزه سلامت قدردانی کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

محمد حسن ارداقیان در این دیدار اظهار کرد: به نظر من هر روز، روز خبرنگار است و هر روزی که دوستان عرصه اطلاع رسانی مردم را با یک خبر از مسایل جامعه آگاه کنند، روز خبرنگار است. 

وی با تشکر از تعامل و همکاری پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با حوزه سلامت بیان کرد: امیدواریم همچنان بتوانید در سنگر اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم خدمت کنید. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که خبرنگاران همواره در کنار همکاران عرصه سلامت با شناسایی و بیان ضعف‌ها و مشکلات به مجموعه علوم پزشکی در راستای ارایه خدمات بهتر به مردم جامعه کمک می‌کنند. 
,
,
,
,  صبح قزوین,
,
,
, ,
وی تصریح کرد: صبح قزوین یکی از رسانه‌های استان است که بیشترین فعالیت را در زمینه انعکاس اخبار مربوط به حوزه سلامت داشته است. 

ارداقیان عنوان کرد: اکنون فضا برای حضور رسانه‌ها جهت تهیه و انعکاس خبر در مراکز درمانی باز است و همکاران و مدیران ما به این باور رسیده‌اند که رسانه در کنار آنهاست. 

وی اضافه کرد: بحث تخصصی شدن خبرنگاران حوزه سلامت یکی از دغدغه‌های من بوده است و در این راستا دو تور رسانه‌ای نیز برگزار شد تا با آموزش اصحاب رسانه، آنها با ساختار مجموعه علوم پزشکی آشنا شوند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: معتقدم که خبرنگار تخصصی حوزه سلامت باید با قدرت و آگاهی و اطلاعات کافی در نشست خبری حاضر شود و مسایلی را مطرح کند که از مشکلات و چالش‌های مهم مردم است لذا آماده‌ایم که این دوره‌ها را برگزار کنیم. 

ارداقیان با اشاره به اهمیت انتقال آموزه‌های سلامت به جامعه گفت: رسانه‌ها می‌توانند به مجموعه علوم پزشکی در راستای افزایش آگاهی مردم کمک کنند زیرا با توجه به کمبود امکانات، تخت‌ها و فضای درمانی از یک سو و همچنین افزایش جمعیت و مهاجرت‌ها از سوی دیگر، باید ورودی بیماران را به مراکز درمانی کاهش دهیم. 

وی در ادامه بیان کرد: پیشگیری کم هزینه‌تر از درمان است از این رو لازم است که رسانه‌ها به شکل جدی در عرصه آگاهی رسانی به مردم وارد شوند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: سلامت، حوزه حساسی است و سلامت اطلاعات در این حوزه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین انتظار داریم که رسانه‌ها، سلامت اطلاع رسانی را رعایت کنند. 

وی در پایان گفت: با همکاری خانه مطبوعات استان آماده‌ایم خدمات رایگان سلامت به خبرنگاران ارائه دهیم و انتظار داریم خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار ما برای تامین سلامت مردم، تلاش و همکاری کنند. 

انتهای پیام/
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه