اخبار داغ

بانوی ورزشکار ارومیه ای از خود و موفقیت هایش می گوید

بانوی ورزشکار ارومیه ای از خود و موفقیت هایش می گوید
لیلا آقازاده از رزمی کاران صاحب نام و استاد پر افتخار کلان شهر ارومیه در رشته ی کیوکشین ورزش های رزمی را نه تنها مغایر با روح و احساس لطیف بانوان نمی داند بلکه مکمل موفقیت های اجتماعی و زندگی معرفی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،لیلا آقازاده از رزمی کاران صاحب نام و استاد پر افتخار کلان شهر ارومیه در رشته ی کیوکشین ورزش های رزمی را نه تنها مغایر با روح و احساس لطیف بانوان نمی داند بلکه مکمل موفقیت های اجتماعی و زندگی معرفی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز, لیلا آقازاده از رزمی کاران صاحب نام و استاد پر افتخار کلان شهر ارومیه در رشته ی کیوکشین ورزش های رزمی را نه تنها مغایر با روح و احساس لطیف بانوان نمی داند بلکه مکمل موفقیت های اجتماعی و زندگی معرفی می کند.,

بانوی استاد ورزش های رزمی ارومیه لیلا آقازاده در طول بیست سال تجربه ی ورزشی خود توانسته با بهره گیری از استعداد نهفته در وجود خود موفقیت های چشم گیر و زیادی را  در رشته کیوکشین کسب کند و بدین ترتیب نام خود را به عنوان پر افتخار ترین بانوی رزمی کار استان آذربایجان غربی به ثبت برساند.

,

لیلا بعد از کسب چندین عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری و استانی توانست طی حکمی به عنوان نائب رئیس سبک w.k.s.f  مسئول کمیته ی نیرهای مسلح کشور انتخاب گردد تا یک بار دیگر بتواند افتخاری دیگر بر گنجینه ی موفقیت های خود افزوده باشد.

,

وی همیشه از موفقیت های اجتماعی خود در عرصه ی زندگی بخاطر ورزش صحبت می کند و از روزهایی می گوید که همه ورزش های رزمی را مختص مردان می دانستند و امروز حضور موفق او و دیگران بانوان رزمی کار نشان می دهد ورزش های رزمی نه تنها مختص بانوان نمی باشد بلکه عامل موفقیت های اجتماعی بانوان نیز محسوب می شود  .

,

وی غلبه بر ترس را یکی از مهمترین اصول موفقیت در ورزشهای رزمی خصوصا بانوان می داند و عنوان می کند: در دنیای هنرهای رزمی شجاعت و استعداد به عنوان یکی از معیارهای موفقیت در این رشته به شمار می آید و به همین جهت برای دست یافتن به موفقیت بایستی با غلبه بر ترس زمینه را برای دست یافتن به قهرمانی فراهم کرد.

,

بانوی رزمی کار ارومیه از استعداد و علاقه خود به سوار کاری می گوید : بنده همواره در کنار ورزشهای رزمی  به رشته ی سوار کاری نیز می پردازم زیرا سوار کاری از جمله ورزشهایی می باشد که باعث آرامش روح و جسم می شود و به همین جهت تصمیم دارم با فعالیت و تلاش گسترده در رشته سوار کاری نیز بتوانم برای شهرم افتخار آفرینی کنم.

,

وی در پایان سخنان خود با توصیه به جوانان و بانوانی که قصد ورود حرفه ای به دنیای ورزشهای رزمی را دارند افزود : تقویت اعتماد به نفس، هوشیاری بالا و خلاقت زیاد در بین علاقمندان به ورزش  باعث خواهد شد تا به آن چیزی که در ذهنشان پرورش داده اند برسند زیرا در ورزشهای رزمی تمامی استعدادهای درونی برای دست یافتن به موفقبت تاثیر به سزایی خواهد داشت  .

,

 

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه