اخبار داغ

در جلسه دهیاران بخش بن رود و جلگه مطرح شد:

لزوم ارائه طرح های کاربردی برای ایجاد درآمدهای پایدار توسط دهیاران شرق اصفهان

لزوم ارائه طرح های کاربردی برای ایجاد درآمدهای پایدار توسط دهیاران شرق اصفهان
معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دهیاران برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی، طرح های کاربردی تولیدی و اشتغال زایی ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ جلسه دهیاران بخش بن رود و جلگه که با حضور سعید رضا جندقیان، معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز سه شنبه در سالن اجتماعات امامزاده سید محمد طالجرد شهر اژیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

در ابتدا نماینده دهیاران، دهیار جندان بخش بن رود، دهیار بخش جلگه و دهیار بخش کوهپایه هرکدام مشکلات خود را بیان کردند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اعتباری بالغ بر125 میلیارد تومان برای شبکه های آب کشاورزی، شبکه سه و چهار، ساماندهی رودخانه زاینده رود، قنات روستاهای بخش بن رود، بخش جلگه و بخش جرقویه علیا اختصاص داده شده است.

,

حسن کامران افزود: از مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از سه میلیارد بودجه تخصیص یافته به بیمارستان 32 تخته خوابی شهر ورزنه در هفته آینده به حساب پیمانکار واریز و کار استارت خواهد خورد.

,

معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز عنوان کرد: از بدو تأسیس دهیاری ها در سال 1382 تا پایان سال 1395 مبلغی معادل 10 هزار و 800 میلیارد تومان در عرصه های روستایی توسط دولت هزینه شده است که 72 درصد آن یعنی رقمی معادل هفت هزار و 900 میلیارد تومان آن در دولت یازدهم بوده است.

,

سعید رضا جندقیانبیان از دهیاران خواست تا برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی، طرح های کاربردی تولیدی و اشتغال زایی ارائه دهند.

,

وی تأکید کرد: دولت از پنج میلیارد ریال تا 20 میلیارد ریال به این طرح ها تسهیلات با نرخ سود هشت درصد پرداخت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه