اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

آزادگان با صبر و استقامت خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند

آزادگان با صبر و استقامت خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان با صبر و استقامت خود در دوران اسارت برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از منبری ها، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی ابراز داشت: آزادگان با صبر و استقامت خود در دوران اسارت برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: آزادگان با عشق و علاقه ای که به نظام اسلامی داشتند و به فرمان رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل که در حقیقت جنگ تمام عیاری با محوریت استکبار جهانی و با نیابت صدام و حزب بعث بر جامعه اسلامی تحمیل شد، حضور یافتند.
وی اظهار داشت: رشادت ها و جوانمردی های جوانان انقلابی ما و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس سیلی محکمی به دهان یاوه گویان زد و رزمندگان در8  سال دفاع مقدس با اخلاص کامل پا به عرصه میدان گذاشتند.
حجت الاسلام سروستانی گفت: برخی از این جوانان ایثارگر جان خود را در کف دست گذاشته و هستی خود که جان شیرین باشد را تقدیم انقلاب و امام کردند و شهید شدند و برخی هم با دفاع جانانه خود در مقابل دشمنان قرار گرفتند و تا لحظه آخر دفاع کردند و به اسارت دشمن در آمدند و در حقیقت مقطع دومی از مبارزه را با ایثار و فداکاری خود آغاز کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آزادگان در اسارت با پیشه کردن صبر و استقامت به دشمنان ثابت کردند که رزمندگان اسلام در هر شرایطی خود صیانت از اسلام و ارزش های انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و وظیفه خود می دانند.
وی گفت: آزادگان در دوران اسارت فداکاری ها و ایثار بی نظیری را از خود به یادگار گذاشتند و در پرونده عمل خود به ثبت رساندند.
حجت الاسلام سروستانی افزود: آزادگان با پیشه کردن صبر و استقامت باعث عقب راندن دشمن از آرزوهای اشغالگرانه و ظلم و ستم شدند و پس از شکست مفتضحانه دشمن، به آغوش خانواده های خود بازگشتند و خود را سرباز ولایت دانستند و در سنگرهای مختلف به خدمات خود ادامه دادند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بار دیگر با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان تاکید کرد: جامعه باید قدرشناس صبوری و استقامت این جوانان باشد و با پرچم صبر و استقامت در برابر دشمنان در همه زمانها به دشمنان خود درس فراموش نشدنی همچون 8 سال دفاع مقدس بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منبری ها,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه