اخبار داغ

تاکسیرانی فقط متولی ثبت نام رانندگان در طرح پیمایش سوخت است/ سهمیه سوخت کاهش نیافته است

تاکسیرانی فقط متولی ثبت نام رانندگان در طرح پیمایش سوخت است/ سهمیه سوخت کاهش نیافته است
پس از تجمع اعتراضی جمعی از مینی بوس داران در مقابل استانداری و شرکت نفت سمنان به علت کاهش سهمیه گازوئیل، خبرنگار مرآت این موضوع را از مسئولان مربوطه پیگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، روز گذشته جمع کثیری از مینی بوس داران سمنان در مقابل استانداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه سمنان به علت کاهش میزان سهمیه سوخت، تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند که خبر آن با این عنوان "مینی بوس داران سمنانی مقابل استانداری و شرکت نفت تجمع کردند" در این شبکه منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مینی بوس داران سمنانی مقابل استانداری و شرکت نفت تجمع کردند,

درپی بازتاب های این خبر در سطوح مختلف، خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرآت این موضوع را از مسئولان شرکت نفت و تاکسیرانی سمنان پیگیری کرد.

,

سهمیه سوخت کاهش نیافته است/ دارندگان خودروهای دیزلی برای دریافت سهمیه ثبت نام کنند

, سهمیه سوخت کاهش نیافته است/ دارندگان خودروهای دیزلی برای دریافت سهمیه ثبت نام کنند ,

رحیم محمدی مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه تجمع روز گذشته به علت کاهلی مینی بوس داران در ثبت نام سامانه طرح پیمایشی سوخت بوده است، گفت: به تمامی رانندگان دیزلی اواخر دی ماه سال 95 اطلاع رسانی شد که در سامانه ثبت نام کنند چراکه از آن پس براساس سهمیه عملکردی سوخت آنها پایش می شد.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان افزود: این دستورالعمل با هماهنگی وزارت نفت، شهرداری ها و اداره حمل و نقل به جهت ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری به استان ها ابلاغ شد.

,

وی با اشاره به اینکه سهمیه خودرو نفت گاز سوز بر اساس کلاس سوخت تعریف و به آنها تخصیص می یابد، بیان کرد: در حال حاضر سهمیه خودروهای نفت گاز سوز به دو صورت پایه کاهش یافته و پایه کاهش نیافته اعمال می شود.

,

محمدی با بیان اینکه در صورت ساماندهی، خودرو های نفت گاز سوز حمل بار و مسافر درون شهری باید در سامانه www.utcms.ir ثبت نام و از شهرداری پروانه مربوطه را اخذ کنند، گفت: در صورت عدم ساماندهی، سهمیه کاهش یافته به خودروها تخصیص داده می شود.

, www.utcms.ir,

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان با اشاره به اینکه سهمیه پایه کاهش نیافته است، افزود: سهمیه سوخت برای خودرو ها با کلاس سوخت ۱۰ تا ۱۵ نفر ۱۰۰۰ لیتر در ماه و برای کلاس سوخت ۱۶ تا ۲۶ نفر ۱۳۵۰ لیتر در ماه می باشد.

,

وی با بیان اینکه از طریق کارت سوخت در این خصوص به رانندگان پیام ارسال شد، اظهار کرد: کارت سوخت پیامی با این مضمون که سهمیه شما به اتمام رسیده و باید در سامانه ثبت نام کنید تا بر اساس سهمیه عملکردی سوخت به شما تعلق گیرد برای آن ها ارسال شد تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

,

محمدی تصریح کرد: دارندگان ناوگان حمل و نقل شهری می بایست برای دریافت سهمیه سوخت گازوییل در این سامانه ثبت نام و سپس برای دریافت پروانه فعالیت ناوگان خود از 15 فروردین 95 به شهرداری شهر مدنظر مراجعه می کردند.

,

وی با اشاره به تمدید ثبت نام تا خرداد ماه سالجاری بیان کرد: به رانندگان مهلت داده شد تا این تاریخ ثبت نام کنند اما عده ای باز هم کوتاهی کردند تا اینکه  تمدید دوباره نیز تا پایان تیرماه برای ثبت نام نشدگان لحاظ شد.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان در ادامه افزود: متاسفانه عده ای از رانندگان مینی بوس این موضوع را جدی نگرفته و ثبت نام را انجام ندادند و در حال حاضر نسبت به این موضوع معترض هستند.

,

وی با بیان اینکه شهرداری ها متولی شدند که ثبت نام مینی بوس داران را در این سایت انجام دهند، گفت: برخی از مینی بوس داران اعتراض داشتند که این کار چرا از طریق صنف و اتحادیه مربوطه صورت نگرفته این امر به این معنا نیست که مینی بوس داران زیر نظر تاکسی رانی روند و فقط شهرداری متولی صدور پروانه فعالیت آنها هستند.

,

محمدی خاطرنشان کرد: مینی بوس دارانی که روز گذشته در تجمع حضور داشتند گفته اند که مدیر ناحیه سمنان حضور نداشته است که این موضوع واقعیت ندارد چراکه بنده نیز در آنجا بودم که آقای رحیمی از ابتدا حضور داشتند و پاسخگوی معترضان نیز بودند.

,

وی با بیان اینکه ثبت نام در حال حاضر نیز انجام می شود، گفت: اما سهمیه عملکردی که به علت عدم ثبت نام به آنها تعلق نگرفته به آنها برنخواهد گشت.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان همچنین تصریح کرد: شرکت نفت در حال رایزنی با ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور است تا رانندگانی که در این سامانه ثبت نام کردند سهمیه قبلی آنها بازگردد.

,

تاکسیرانی فقط متولی ثبت نام رانندگان در سامانه سهمیه سوخت است/ صدور 150 پروانه فعالیت

, تاکسیرانی فقط متولی ثبت نام رانندگان در سامانه سهمیه سوخت است/ صدور 150 پروانه فعالیت,

مجید کاشی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به ثبت نام کلیه خودروهای دیزلی سطح شهر از سوی تاکسیرانی در سامانه سهمیه سوخت گفت: بخشنامه هایی در این خصوص از سوی شهرداری به ما ابلاغ شد که در حال حاضر نیز تاکسیرانی مجری است و ثبت نام رانندگان خودروهای دیزلی را انجام می دهد.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی سمنان درادامه افزود: ثبت نام در این سامانه برای خودروهای درون شهری را شهرداری ها و برون شهری را سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه  اخذ بیمه نامه شخص ثالث، معاینه ها و تاییدیه ها از رانندگان از قوانینی که ابلاغ شده بود، گفت: جهت حسن انجام کارشان برای نصب جی پی اس این موارد اخذ شد که بعد از نصب این دستگاه  بر اساس پیمایشی که صورت می گیرد سهمیه می گیرند.

,

کاشی با بیان اینکه 87 هزار و 200 تومان به همراه 15 میلیون سفته جهت صدور پروانه فعالیت از مینی بوس داران گرفته می شود، گفت: این هزینه های برای صدور پروانه فعالیت آنهاست وبعد از صدور پروانه اسکن آن برای وزرات کشور و وزرات نفت ارسال می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برای نصب GPS از رانندگان تاکسی تعهدات محضری گرفته می شود که برای آنها نزدیک به 70 هزار تومان هزینه در بردارد، گفت: در بخشنامه آمده که از رانندگان دیزلی سفته دریافت شود و باید وارد سایت شوندو ثبت نامشان انجام شود.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی سمنان با بیان اینکه تاکنون بیش از 800 دستگاه در این سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون 150 پروانه فعالیت نیز صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه