اخبار داغ

فرمانده ناجا:

سردار آقاخانی فرمانده‌ای متدین و انقلابی است/ برخورد قاطع پلیس با متجاوزان به حقوق مردم

سردار آقاخانی فرمانده‌ای متدین و انقلابی است/ برخورد قاطع پلیس با متجاوزان به حقوق مردم
فرمانده ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: حفظ نظم، امنیت و آرامش برای مردم وظیفه و هدف اصلی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، سرتیپ پاسدار حسین اشتری پیش از ظهر امروز، در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم و رزمندگان اصفهان همیشه در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی پشتیبان نظام بوده و هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ایثارگری و تدین مردم اصفهان تکریم کردند، گفت: شهدای استان اصفهان به کشور، استان و شهرمان عزت داده‌اند و امیدواریم بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم و شرمنده آن‌ها نشویم.

,

وی تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که شهدا، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به ما عزت دادند؛ هرکسی در نظام مشغول خدمت است باید خود را مدیون آنان بداند.

,

سردار اشتری با اشاره به شهادت شهید محسن حججی، گفت: ایمان، روحیه ولایتمداری، اتکال به خداوند و احترامی که به والدین خود و عشق به شهادت که داشت برای دفاع از حریم ولایت، اهل‌بیت و حرم آن‌ها پا در عرصه میدان گذاشته و امروز باعث سربلندی همه ما شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور یاد شهدا و ارتباط با خانواده معزز شهدا را عاملی برای برکت در نظام عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار ملت ایران است.

,

وی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی، اظهار کرد: حفظ نظم، امنیت و آرامش برای مردم وظیفه و هدف اصلی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

,

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه برای این هدف از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده می‌کنیم، گفت: با مدیریت و روحیه جهادی،‌پلیس حرفه‌ای و دانش‌بنیان می‌توان به هدف‌ها رسید.

,

سردار اشتری با اظهار اینکه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف مشغول به فعالیت و خدمت به مردم است، گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر قوا امنیت 8 هزار و 755 کیلومتر مرزهای جمهوری اسلامی را تأمین می‌کند.

,

وی استقرار و حضور پلیس در اقصی و نقاط کشور را یکی از نقاط قوت نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: جامعه‌محوری و رویکرد اجتماعی بودن پلیس یکی از افتخارهای ما است.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور مشارکت مردم را کمک‌کننده به انجام مأموریت‌های پلیس بیان و اظهار کرد: نیروی انتظامی آمر به مردم نیست.

,

سردار اشتری بابیان اینکه برخورد پلیس با متجاوزین به حقوق مردم قاطع است، گفت: نیروی انتظامی ملجأ و پناهگاه مردم ظلم دیده است.

,

وی با بیان اینکه میلیون‌های خدمت از سوی پلیس به مردم ارائه می‌شود، اظهار کرد: اصل مکتبی بودن، ایمان به خدا و اعتقاد و التزام به اصول و مبانی دینی، اصل ولایی بودن را به‌عنوان اصول و پایه‌های مدنظر و چشم‌انداز نیروی انتظامی است.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: سردار آقاخانی انصافاً با تمام توان در حال خدمت به مردم بوده است، فرمانده‌ای دلسوز، متدین و انقلابی بوده‌اند، وی از خانواده شهدای دفاع مقدس است.

,

سردار اشتری، مردم‌داری و ساده زیستی را از دیگر ویژگی‌های سردار آقاخانی عنوان کرد و افزود: بنا بر صلاحدید زمان تصدی مسئولیت فرمانده انتظامی استان اصفهان بعد از سه سال به مدت دو سال تمدید شد.

,

وی بابیان اینکه انتخابات خوبی را با مشارکت سایر قوا برگزار کردیم، گفت: سردار آقاخانی به‌عنوان جانشین بازرسی ناجا در ادامه مشغول به کار خواهد شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اظهار اینکه استان اصفهان یک استان مهم و تأثیرگذار است، اظهار کرد: با مجموعه اقدام‌هایی که شد سردار معصوم بیگی به‌عنوان فرمانده انتظامی استان اصفهان انتخاب شد.

,

سردار اشتری، گفت: سردار معصوم بیگی فرماندهی انتظامی استان‌های مختلف را در کارنامه خود دارد و توانمندی خود را در ستاد ناجا نشان داده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه