اخبار داغ

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(ع) خبر داد:

برگزاری آیین گرامیداشت شهید حججی در آران و بیدگل

برگزاری آیین گرامیداشت شهید حججی در آران و بیدگل
حجت الاسلام رحمتی گفت: میثاق با شهدا میثاق با بهترین بندگان صالح خدا، اهل بیت(علیهم السلام) و امام عصر(عج) است و اگر نیاز به میثاق با شهدا در مجموعه‌های فرهنگی احساس نشود بهره‌ای از وجود شهدا نخواهیم برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل، روز چهارشنبه، از برگزاری آیین گرامی‌داشت شهید محسن حججی در آران و بیدگل خبر داد و اظهار کرد: یادبود و بزرگداشت شهید حججی امروز بعد از نماز مغرب و عشا در با حضور مسئولان شهرستان و مردم شهیدپرور و ولایت‌ مدار آران وبیدگل در مسجد امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

حجت الاسلام مهدی رحمتی با بیان این که سخنران مراسم از رزمندگان مدافع حرم است اضافه کرد: این مراسم بزرگداشت با همکاری کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج)، هیات علی بن موسی الرضا(ع)، حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین علی(ع) و پایگاه های اطلاع رسانی طاووس بهشت، خطب شکن و آران و بیدگل نیوز برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: آیین گرامی‌داشت شهید حججی به عبارتی مراسم میثاق و بیعت با شهداست.

,

حجت الاسلام رحمتی افزود: آن چه همه باید بپذیریم این است که شهدا نیازی به ما و به جلسه‌های ما ندارند و آن که محتاج و نیازمند به شهداست ما هستیم که دچار غفلت شده‌ایم و جامعه امروز نیازمند میثاق با شهداست.

,

وی میثاق با شهدا را نیازی برای مجموعه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: میثاق با شهدا میثاق با بهترین بندگان صالح خدا، اهل بیت(علیهم السلام) و امام عصر(عج) است و اگر نیاز به میثاق با شهدا در مجموعه‌های فرهنگی احساس نشود بهره‌ای از وجود شهدا نخواهیم برد.

,

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از کانون‌های فعال مساجد استان اصفهان است که بارها به خاطر فعالیت‌های خود از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مورد تقدیر قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه