اخبار داغ

در جشنواره مالک اشتر بوشهر؛

سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سپاه ممتاز کشور معرفی شد

سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سپاه ممتاز کشور معرفی شد
سردار قادری مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه گفت: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به دلیل کسب رتبه اول در 3 سال پیاپی در بین سپاه های کشور، عنوان اولین سپاه ممتاز در کشور را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سردار قادری مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه در مراسم هفتمین جشنواره مالک اشتر بوشهر اظهار کرد: قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است و امروز به سابقه گذشته خود افتخار می کنیم که در رأس آن شهدای جمهوری اسلامی است، از این رو کسی نمی تواند قابلیت های نظامی و موشکی را نادیده بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: قدرت سپاه عینی شده است و دشمن چون نمی تواند این قدرت را حذف کند، آن را محاسبه می کند.

,

قادری گفت: امروز مقاومت برای اسرائیل یک تهدید است.

,

وی افزود: ٢٥٠ نفر روی میز تحریم کار می کنند و هر شرکتی با ایران کار می کند تحریم می شود.

,

قادری با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: کاری که با شهید حججی کردند در گذشته در پاوه و با سردار شوشتری در سیستان و بلوچستان انجام داده اند ولی هر دفعه شکل کار آن ها تغییر می کند و امروز تمام ایران و مسلمین غم محسن حججی را دارند.

,

وی با اشاره به عکس سلفی نمایندگان با موگرینی افزود: شهادت محسن حججی باعث شد کار ناشایست برخی نمایندگان مجلس محو شود.

,

قادری بیان کرد: ما از کسی سیلی نمی خوریم و داعش حتما رفتی است اما اگر قرار به سیلی باشد جوابی غیر قابل وصف به آن ها خواهیم داد چرا که جنایات داعش در هیچ دین و عرفی نیست.

,

وی افزود: کارکردهای سپاه در حد انتظارات مردم از سپاه است.

,

قادری با اشاره به آبادسازی دهستان ها گفت: دهستان های آباد ساخته می شود که همه امکانات در آن وجود داشته باشد تا برای انجام کارها نیاز به عزیمت به جاهای دیگر نباشد.

,

وی افزود: سپاه خادم مردم است و خادمانه رفتار کرده و می کند و با معماری بسیج کار را جلو می برد.

,

وی افزود: سپاه روی کارهای اساسی تمرکز دارد و فرماندهان آن همیشه الگو بوده است و به این دلیل به آن سپاه می گویند که پشتوانه آن شهدا است.

,

قادری، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر را اولین سپاه ممتاز کشور در بین سپاه های کشور معرفی کرد و گفت: سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر به دلیل کسب رتبه اول در 3 سال پیاپی در بین سپاه های کشور، عنوان اولین سپاه ممتاز در کشور را به خود اختصاص داده است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه