اخبار داغ

تغییر افراد تاثیری در کارآمدی دولت ندارد؛رویکرد باید تغییر کند

تغییر افراد تاثیری در کارآمدی دولت ندارد؛رویکرد باید تغییر کند
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: دولت در صورتی توفیق می‌یابد که نوع نگاه حاکم بر تصمیماتش را تغییر دهد چرا که اگر رویکرد فعلی دولت تغییر نکند، تغییر افراد هم تاثیری در کارآمدی دولت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف الله فروزنده“عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب” در گفتگو با«قطب اقتصاد»، درباره چینش تیم اقتصادی دولت دوازدهم، گفت:  معتقدم افرادی که برای وزراتخانه های اقتصادی ها انتخاب شده اند در دولت گذشته  حضور داشتند از این رو نمی توانند به کشور و اقتصاد کمک کنند چون برای ایجاد تحول، دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد؛ تا وقتی دولت رویکرد خود را از واردات به تولید تغییر ندهد عملا اتفاقی در اقتصاد کشور رُخ نمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تاکید کرد : بعضی از اعضاء تیم اقتصادی دولت دوازدهم در تیم قبلی( دولت سابق) حضور داشتند و شاهد بودیم که عملکرد قابل قبولی از خود به جا نگذاشته اند، وزرای جدیدی هم که معرفی شده اند در دستگاه اجرایی دولت یازدهم حضور داشتند برای نمونه می توان از وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور داریی نام برد. کرباسیان پیش از این رئیس گمرک بود یا بیژن نامدار زنگنه در دولت یازدهم وزیر نفت بود بنابراین باید اذعان داشت، تغییری در دولت ایجاد نشده و ترکیب گذشته تکرار شده است.

,

معاون پارلمانی دولت سابق می گوید : به نظر بنده تا رویکرد تغییر نکند، دولت به موفقیت نمی رسد بنابراین  دولت در صورتی توفیق می‌یابد که نوع نگاه حاکم بر تصمیماتش را تغییر بدهد چرا که اگر رویکرد فعلی دولت تغییر نکند، تغییر افراد هم تاثیری در کارآمدی دولت ندارد.

,

فروزنده با بیان اینکه در مسائل اقتصادی نقش شخص رئیس جمهور بسیار مهم و  حیاتی است، اظهارداشت: بر این اساس باید شخص رئیس جمهور خود، در مسائل ورود کند و سه اصل مهم مدیریت واردات، مبارزه با قاچاق کالا و اصلاح نظام بانکی را به صورت ویژه پیگیری کند.

,

وی درباره مهمترین برنامه هایی که تیم اقتصادی دولت باید انجام دهد،گفت : دولت باید بتواند واردات ۵۲ میلیارد دلاری، قاچاق کالای ۲۰ میلیارد دلاری و اصلاح نظام بانکداری را در اولویت مسائل اقتصادی خود قرار دهد و با تغییر رویکرد یک شکوفایی در اقتصاد کشوربه وجود آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه